Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علی رجبی اظهار داشت: نمایشگاه موادغذایی ضیافت ماه مبارک رمضان با حضور تولید کنندگان مواد غذایی و سوغات از ۱۸ استان کشور در ۶۰ غرفه در منطقه آزاد چابهار راه اندازی شده است.

وی افزود: این نمایشگاه تا ۲۸ اردیبهشت برپاست و تمامی شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برای بازدید و خرید مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرامور بازرگانی منطقه آزاد چابهار گفت: در بخش دیگری از این نمایشگاه گل و گیاه طبیعی محلات استان اصفهان نیز عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه آزاد چابهار در مناسبت‌های مختلف در طول سال در محل نمایشگاه بین المللی اقدام به برپایی نمایشگاه‌های مختلف می‌کند.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه مواد غذایی در چابهار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه کانون «نگاره و سینما» دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور کُردی معاون فرهنگی دانشجویی، عباس ساکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی و مسئولان، استادان و اعضای انجمن سینمای جوان بروجرد برگزار شد.

کُردی در این جلسه درباره جایگاه هنر عکاسی و فیلم‌سازی در جامعه امروزی مطالبی بیان کرد.

ساکی با تأکید بر حمایت هنرمندان و فیلمساز جوان بروجردی پیشنهاداتی مطرح کرد.

هومن هوشمند دبیر کانون نگاره و سینما به تشریح و معرفی حیطه فعالیتی کانون پرداخت، همچنین فیلم کوتاه داغی به کارگردانی فاطمه محمدی برنده جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی اکران شد و کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی فیلم کوتاه توسط فاطمه محمدی از استادان سینمای جوان و کارگردان فیلم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴