Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کمیته عالی انتخابات ترکیه درخواست‌های مطرح شده از سوی احزاب اپوزیسیون برای ابطال تمامی رای‌ها در انتخابات محلی استانبول و همچنین انتخابات سراسری سال گذشته میلادی را رد کرد.

کمیته عالی انتخابات ترکیه در روزهای گذشته در پی درخواست‌های حزب حاکم عدالت و توسعه به رهبری «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری این کشور، دستور برگزاری مجدد انتخابات شهرداری استانبول را اعلام و تاکید کرد که تخلفاتی در انتصاب مقام‌های حوزه‌های رای‌گیری صورت گرفته است، اما این کمیته انتخابات برگزار شده برای مدیران منطقه‌ای، شهرداران محلی و شوراهای شهر را لغو نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب «جمهوری‌خواه خلق» که اصلی‌ترین حزب اپوزیسیون ترکیه محسوب می‌شود و حزب «خوب» تاکید کردند که اگر انتخابات شهرداری استانبول لغو شده است، پس تمامی انتخابات در استانبول و همچنین پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ نیز باید به خاطر تخلفات و کاستی‌های مشابهی که در این انتخابات صورت گرفته، باطل اعلام شوند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان انتخابات شهرداری ها در ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او یه ایلنا گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد ۱ و۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

دیگر خبرها

  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024