Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه قهرمانی ووشوی ایران در مسابقات جهانی حاصل برنامه ریزی ۱۰ ساله است افزود: پایان دادن به سلطه چینی‌ها در ورزش ووشو توسط ایرانی‌ها یک اتفاق تاریخی بود. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مهدی علی‌نژاد صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان یزد با اشاره به وجود استعدادهای بسیار خوب در این رشته ورزشی در یزد اظهار داشت: با توجه به وجود این استعدادها باید به شکلی برنامه ریزی کرد که بتوان آنها را پرورش و تقویت کرد تا بتوانند در مسابقات ملی و کشوری افتخار آفرین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ووشو خواستار حضور مربیان ووشوی استان یزد در دوره‌های مختلف در راستای به روز کردن دانش و اطلاعاتشان در این زمینه ورزشی شد خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های ارتقا سطح کیفی ورزش، برگزاری اردوهای مشترک با دیگر استان‌ها است که یزد نیز می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق این کار را عملی کرده و نسبت به رشد و تقویت ورزش ووشو در استان خود گام‌های مثبتی را بردارد.

وی با تاکید بر راه‌اندازی خانه و سالن ووشو در استان یزد گفت: با جذب کمک‌های خیرین که همیشه در این زمینه حضور فعال داشته‌اند و همچنین اعتبارات مورد نیاز امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد راه‌اندازی خانه ووشو در استان یزد باشیم.

علی‌‌نژاد: تصمیمات مهم ووشو جهان با هماهنگی ایران اتفاق می‌افتد/ هدف اصلی ما قطعاً حفظ عنوان قهرمانی است‎رئیس فدراسیون جهانی ووشو: قهرمانی ایران در مسابقات آتشین جام‌جهانی ووشو ارزشمند بوداوجاقی: ووشوی ایران لیاقت کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را در مسابقات جام‌جهانی دارد/ با بردن چینی‌ها اقتدار خود را دیکته می‌کنیم

علی‌نژاد در ادامه با اشاره به موفقیت تیم ملی ووشوی ایران و پایان دادن به سلطه چین در این ورزش اضافه کرد: تیم ملی ووشوی ایران در مسابقات قهرمانی جهان توانست عنوان قهرمانی را کسب و یک اتفاق تاریخی در این ورزش رقم بزند و به نوعی به سلطه چینی‌ها در این ورزش پایان دهد.

رئیس فدراسیون ووشو با دلایل موفقیت تیم ملی در مسابقات قهرمانی ووشوی جهان اشاره کرد و گفت: ما برای دست به عنوان قهرمانی برنامه‌ریزی بیش از 10 سال را در دستور کار خود داشتیم که به لطف و یاری خدای متعال و تلاش ورزشکاران عزیزمان توانستیم به خواسته‌هایمان برسیم.

وی در پایان قهرمانی ووشوی جهان نشان از وجود استعدادهای بسیار خوب در سطح کشور در این رشته ورزشی است عنوان کرد: بدون شک با تلاش و برنامه ریزی می‌شود همه غیرممکن‌ها را ممکن کرد که ما در ورزش ووشو این مسئله را به همه نشان دادیم.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران امروز سه شنبه با حضور ابراهیم رئیسی، وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، رؤسای فدراسیون‌ها و چهره‌های ورزش کشور در سالن سران اجلاس برگزار شد. در زمان حضور مسئولان ووشو برای تجلیل، عضو تیم ملی مشخص نشد به چه دلیل با واکنشی عجیب و به دور از انتظار محل را ترک کرد.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده به دلیل تعداد بالای ورزشکاران مدال آور رشته‌های ورزشی، از هر فدراسیون علاوه بر رئیس تنها تعداد محدودی از ورزشکاران به نمایندگی از همان رشته با حضور در جایگاه جوایز را دریافت می‌کردند. زمانی که نوبت به فدراسیون ووشو رسید، خواهران منصوریان به همراه علی صدیقی رئیس فدراسیون در جایگاه حضور پیدا کردند که لحظاتی بعد، شهربانو با تکان دادن دست و صورت به صورت عجیب، جایگاه را ترک کرد.

اینکه منصوریان به چه چیزی معترض بود، مشخص نیست، ولی وی نباید به خود اجازه می‌داد که چنین برخوردی را در مراسمی که برای تجلیل از ورزشکاران ترتیب داده شده، از خود بروز می‌داد. نباید فراموش کرد از زمان حضور کیومرث هاشمی این دومین مراسمی است که برگزار شده و قهرمانان رشته‌های مختلف جوایز خود را دریافت می‌کنند.

مسئولان فدراسیون ووشو را باید یکی از عوامل اصلی رفتار ملی پوش خود معرفی کرد. متأسفانه بها دادن بیش از حد به این ورزشکار که کم نداشتند حاشیه‌های مجازی و واقعی و نادیده گرفتن برخی رفتارهای مشابه در داخل مجموعه ووشو، به جایی می‌رسد که مقابل وزیر ورزش، رؤسای فدراسیون و دیگر مسئولان و قهرمانان ورزش کشور چنین رفتار غیر حرفه‌ای و زننده‌ای را انجام بروز می‌دهد.

امیدواریم مسئولان فدراسیون از کنار این رفتار غیر حرفه‌ای به سادگی عبور نکنند.

کد خبر 6099458

دیگر خبرها

  • ۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان
  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • رفتار عجیب شهربانو منصوریان 
  • حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال