Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@07:47:06 GMT

برخورد با آتش زنندگان بقایای کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۹۵۹۳

برخورد با آتش زنندگان بقایای کشاورزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، بیانی فرماندار کلاله در جلسه با دهیاران گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، "چهار اکیپ" متشکل از نیروی انتظامی، محیط زیست، جهادکشاورزی ومدیریت بحران، به منظور مقابله با هر گونه تخلف و آتش سوزی تشکیل شده و در مناطق مختلف این شهرستان به "گشت زنی و نظارت" مشغول خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دهیاران این شهرستان خواست، ضمن اطلاع رسانی، با مدیریت بحران شهرستان همکاری داشته باشند.

در این همایش مدیر جهاد کشاورزی کلاله نیز با بیان اینکه "۳۱۰ دستگاه کمباین" در این شهرستان آماده برداشت محصول گندم، جو و کلزا شده اند، اعلام کرد: از سوی کمیته برداشت محصولات کشاورزی کلاله، میزان تعرفه کمباین‌ها برای برداشت محصول گندم، جو و کلزا تعیین و ابلاغ شده است.
درادامه این همایش رئیس بنیادمسکن کلاله نیز با بیان اینکه در جریان سیل اخیر به واحد‌های مسکونی "۹۰ روستای این شهرستان خسارت وارد شده است، اعلام کرد: براساس ارزیابی‌های کارشناسی صورت گرفته در جریان سیل مذکوربه "۶۰۸ واحدمسکونی" خسارت وارد شده که ازاین تعداد، "۱۹۲ واحد" احداثی و "۴۱۶ واحد" نیز تعمیری است.
سید مجتبی حسینی ادامه داد: تاکنون برای پرداخت تسهیلات احداثی و کمک بلاعوض، برای صاحبان "۸۰ واحد" مسکونی پرونده تشکیل شده است؛ که از این تعداد پرونده "۳۴ واحد" برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل ارسال شده است.
مهندس حسینی اعلام کرد: برای احداث هر واحد مسکونی که درجریان سیل تخریب شده است، با طی مراحل قانونی؛ "۴۰ میلیون تومان" وام بانکی و" ۱۰ میلیون تومان" وام بلاعوض پرداخت می‌شود.   انتهای پیام / ن / اس   با کشاورزانی که  زمین را آتش می‌زنند برخورد می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا احتمالا ربوده شده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب کلاله از تقویت ظن ربوده شدن یسنا خبر داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا با تشکیل پرونده قضائی عملیات جست‌وجو و اقدامات قضائی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد، ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها، با توجه به شواهد و قرائن ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند.

عصر روز گذشته یسنا توسط کایت سوار جمعیت هلال احمر در میان اراضی کشاورزی منطقه مفقود شده پیدا و سالم به خانواده تحویل شد.

کد خبر 6095564

دیگر خبرها

  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • یسنا احتمالا ربوده شده بود
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود