Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلق‌پوش از کمک بیش از ۱۰ میلیارد ریالی خانواده صنعت، معدن و تجارت گیلان به سیل‌زدگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از سازمان صمت گیلان، «فرهاد دلق‌پوش» گفت: اصناف، تجار، صنعتگران، معدن‌کاران و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیش از ۱۰ میلیارد ریال به سیل‌زدگان کمک کردند.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: کمک‌های خانواده صنعت، معدن و تجارت گیلان به سیل‌زدگان شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح‌کرد: کمک‌های غیرنقدی خانواده صنعت، معدن و تجارت گیلان شامل لباس، کفش، پتو ، مواد غذایی ، لوازم خانگی همچون یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، فرش ، قالیچه و سایر اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان است.

 

رییس سازمان صمت گیلان اضافه‌کرد: بر اساس مصوبات ستاد پشتیبانی از مناطق سیل‌زده و با عنایت به نیاز ملی و تلاش برای رفع نیازهای هموطنان عزیز و کاهش آسیب‌های ایجاد شده ناشی از سیل از همه توان سازمان در سراسر استان در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

 

دلق‌پوش گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده و تجهیزات مورد نیاز سیل‌زدگان از طریق هلال احمر و سپاه قدس گیلان به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن ماه مبارک رمضان سبک زندگی اسلامی دوران دفاع مقدس اردبیل آیت الله مصباح یزدی درس اخلاق قرآن کریم کمک به سیل زدگان صنعت معدن و تجارت رشت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی گفت : پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است