Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@16:37:10 GMT

گاز ؛ سوخت اصلی 126 واحد گلخانه ای استان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۹۷۹۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با بیان مطلب فوق افزود: گازرسانی به واحدهای تولیدی از اولویت های شرکت گاز می باشد و در همین راستا تا کنون 126 واحد گلخانه ای در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند واین امکان برای سایر سرمایه گذاران در این حوزه نیز فراهم می باشد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، از برنامه ریزی صورت گرفته توسط شرکت گاز استان برای گازرسانی به 250 واحد تولیدی و صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: استفاده واحدهای صنعتی از گاز طبیعی نه تنها صرفه جویی های اقتصادی فراوان برای صاحبان صنایع دارد، بلکه در سطح ملی نیز موجب ایجاد مزیت های اقتصادی و زیست محیطی بسیار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه با اشاره به طرح شهرک گلخانه ای که در سفر رئیس جمهور محترم به قزوین کلنگ آن زده شد گفت: برای تحویل گاز به این شهرک گلخانه ای بزرگ شرکت گاز استان اقدامات لازم جهت اخذ مجوز برداشت گاز از خط اصلی انتقال گاز 20 اینچ شهر صنعتی خرمدشت را انجام داده است و در صورت صدور مجوز لازم، این شرکت آمادگی لازم برای تحویل گاز به این مجتمع عظیم گلخانه ای را دارد.


وی افزود: با توجه به مقررات شرکت ملی گاز ایران متولیان شهرک مذکور می بایست برنامه ریزی لازم برای انجام لوله گذاری از محل خط انتقال تا شهرک مذکور و همچنین شبکه گذاری داخلی واحدهای داخل شهرک را انجام دهند تا امکان تحویل گاز به این مجتمع فراهم شود.


بوشهری در پایان از بهره مند بودن 3470 واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان خبر داد و میزان گاز تحویل شده به این واحدها را حدود یک میلیارد و 428 میلیون متر مکعب در سال 1397 اعلام کرد.

1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تفاهم‌نامه‌ علمی، پژوهشی و فناوری با شرکت ساختمانی جاده امضا کرد.

این تفاهم‌نامه درراستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به نمایندگی آرش رنجبران و شرکت ساختمانی جاده به نمایندگی علی صدقی امضا شد.

راه‌اندازی واحد تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت ساختمانی جاده و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی از طریق سرای نوآوری اجتماعی و همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی- آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی مشخص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در چهار ماده و در دو نسخه به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند