Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@16:16:25 GMT

پایان کار جلالی در نساجی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۰۲۴

پایان کار جلالی در نساجی

جدایی مجید جلالی از تیم نساجی در پایان فصل از هم اکنون قابل پیش بینی است و این اتفاق محرز بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، قرارداد مجید جلالی با تیم نساجی تا پایان فصل جاری بوده و بعید است با توجه به تنش‌های صورت گرفته بین دستیار مجید جلالی و باشگاه نساجی این قرارداد همکاری تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید جلالی یکی دو روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود از سوی باشگاه نساجی صحبتی با او در مورد تمدید قرارداد نشده است. و اما دیشب صحبت‌های حمید مطهری در یکی از خبرگزاری‌ها که علیه یکی از مالکین باشگاه نساجی بوده با واکنش تند این باشگاه همراه بود و با توجه به تنش‌ها تصور می‌شود از هم اکنون باید راه نساجی و مجید جلالی را در فصل آتی جدا از هم ببینیم.

بیشتر بخوانید:

بیانیه شدیداللحن باشگاه نساجی علیه کادرفنی تیمش

تیم نساجی هم اکنون با ۳۳ امتیاز تیم یازدهم جدول است و در آخرین بازی در قائمشهر میزبان تیم پیکان خواهد بود. تیم ابتدای فصل مجید جلالی که طبیعتاً این مربی همه تلاش خود را بکار می‌گیرد با پیروزی در این بازی هم پایان باشکوهی در نساجی داشته باشد و هم اینکه به پیکانی‌ها ثابت کند مربی خوبی برای آنها بوده است.

یکی دو روز پیش هم چنین مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جنوبی جم احتمال تمدید قرارداد خود را با این باشگاه به دلیل مشکلات مالی ضعیف دانست. با این شرایط فصل آتی تیم‌های نساجی و پارس جنوبی جم را با مربیان جدید در لیگ برتر خواهیم دید.

و اما تنش‌های بین باشگاه نساجی و کادر فنی در شرایطی پیش آمد که تیم نساجی در آخرین بازی انجام داده نتیجه خوبی به دست آورد و تیم سپیدرود را در رشت با نتیجه ۳-۱ شکست داد. هم چنین دیشب بعد از تنش‌های به وجود آمده میان صنیعی فر مالک باشگاه و حمید مطهری مربی تیم، دستیار مجید جلالی از سوی باشگاه کنار گذاشته شد و در بازی با پیکان شاهد حضور حمید مطهری روی نیمکت تیم پیکان نخواهیم بود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز بندر فجیره جدایی سرمربی فوتبال لیگ برتر مجید جلالی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای مصاف با نساجی توسط اوسمار ویرا به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی،سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر،گئورگی گولیسیانی، عبدالکریم حسین، وحید امیری، اوستون اورنونف و عیثی آل کثیر

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • گل مجید علیاری به استقلال (استقلال 0-1 ذوب آهن)
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)