Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:24:08 GMT

برخورد قاطع پلیس با روزه خواری

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۲۹۰

برخورد قاطع پلیس با روزه خواری

بزرگی، از برخورد جدی پلیس با رانندگان خودرو‌هایی که در ماه مبارک رمضان اقدام به روزه خواری می‌کنندخبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ« موسی بزرگی» گفت: با رانندگان خودرو‌هایی که در ماه مبارک رمضان اقدام به روزه خواری می‌کنند، برخورد می‌شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان با تاکید براینکه خوردن و آشامیدن در حین رانندگی تخلف محسوب می‌شود ادامه داد در صورت مشاهده نسبت به جریمه و اعمال قانون اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی روزه خواری در خودرو را از جرائم مشهود عنوان کردوافزود: ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده مصادیق روزه خواری مانند استعمال دخانیات، خوردن و آشامیدن در داخل خودرو، ضمن تذکر می‌توانند راننده خاطی را اعمال قانون کنند.

 

بزرگی همچنین با بیان اینکه روزه خواری در خودرو جرم مشهود است، افزود: برابر بند ۲۱۵۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات و امثال آن در حین رانندگی مبلغ ۲۰۰ هزار ریال جریمه پبش بینی شده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی تمام افراد و اقشار جامعه واحب است و همه باید در این ماه یکسری موارد را رعایت کنند.

 

وی با بیان اینکه حتی افرادی که دارای مشکل و عذر موجه برای روزه نگرفتن هستند باید یکسری موارد را رعایت کنند، گفت: هیچکس نباید تظاهر به روزه خواری کند و پلیس به عنوان مجری قانون با مصادیق روزه خواری برخورد خواهد کرد.

 

بزرگی به کاهش آستانه تحمل رانندگان به دلیل گرمای هوا نیز اشاره و به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب پرهیز و ضمن حفظ آرامش، به حقوق یکدیگر احترام بگذارند، چرا که شناخت حقوق دیگران و احترام به آن مانند عدم ایجاد سد معبر، عدم تجاوز به چپ و ایستادن در محل‌های غیر مجاز، از مصادیق حق الناس بوده و از مواردی است که در روزه داری نیز باید به آن توجه شود.

 

به گفته وی پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان برای شب‌های قدر، روز قدس و نماز عید فطر، طرح‌های ویژه در جهت خدمت رسانی به مردم و روزه داران در نظر گرفته است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان مجلس قرآن کریم اردبیل آیت الله مصباح یزدی مسجد نمایشگاه قرآن روزنامه جریمه و اعمال قانون برخورد با روزه خواران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب

به گزارش خبرنگار مهر سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا لازم می دانم از همراهی شهروندان کرمانشاه و خصوصاً بانوان شریف با پلیس در اجرای طرح نور قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه جزو استان‌های ممتاز و نمونه کشور در طرح نور است، گفت: خوشبختانه بانوان این دیار خود را مقید و ملزم به رعایت حجاب می‌دانند چرا که از دیرباز فرهنگ پوشیدگی، عفت و پاکدامنی در میان مردم اصیل و نجیب کرمانشاه وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرهنگ اصیل کردی که حجاب، عفاف، پوشیدگی و پاکدامنی اجزای لاینفک و جدایی ناپذیر آن را تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: برهنگی و کشف حجاب در این فرهنگ اصیل که مملو از غیرت و جوانمردی است جایی ندارد.

وی در ادامه به تلاش رسانه‌های معاند برای عادی انگاری موضوع کشف حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این تلاش مذبوحانه به جایی نرسید و اکثریت قریب به اتفاق مردم و بانوان ارجمند ایران اسلامی و استان کرمانشاه با حفظ پوشش مناسب دشمنان را در دستیابی به اهدافشان بازداشتند.

سردار حاجیان همچنین با بیان اینکه کشف حجاب در قانون جمهوری اسلامی جرم و فعلی حرام محسوب می‌شود، گفت: پلیس مجری قانون است و اجازه نخواهد داد عده‌ای بسیار قلیل، این قانون الهی را نادیده گرفته و هنجار شکنی کنند.

وی از برخورد قانونی پلیس با افراد هنجارشکن و بدحجاب خبر داد و گفت: همکاران ما ابتدا تلاش می‌کنند با امر به معروف و نهی از منکر، معدود افراد بدحجاب را راهنمایی کنند و در صورت بی توجهی، اقدامات قانونی بعدی برای برخورد با آنها انجام خواهد شد.

کد خبر 6087050

دیگر خبرها

  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده