Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@11:58:50 GMT

درخواست بازرسان یوفا برای محرومیت منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۳۰۰

درخواست بازرسان یوفا برای محرومیت منچسترسیتی

یک رسانه آمریکایی از محتمل بودن نقره‌داغ شدن قهرمان لیگ برتر انگلیس توسط اتحادیه فوتبال اروپا خبر داده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال میلان تنها تیمی نیست که به خاطر مسائل مالی و تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی ممکن است از حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده محروم شود چرا که نشریه نیویورک تایمز مدعی شده که نام باشگاه منچسترسیتی هم ممکن است به فهرست سیاه یوفا اضافه و این تیم نیز ا ز لیگ قهرمانان اروپا محروم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوایند:

منچسترسیتی با غلبه بر یاران جهانبخش قهرمان شد

این روزنامه آمریکایی گزارش کرده است که بازرسان یوفا از واحد قضایی این سازمان خواهان محرومیت منچسترسیتی شده‌اند چرا که این باشگاه به طرق مختلف سعی در گمراه کردن بازرسان مالی و دور زدن قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا داشته‌اند و این موضوع کاملاً در قرارداد‌های اسپانسری صوری مرتبط با مالکان اماراتی باشگاه نمود داشته است.

از مدت‌ها پیش منچسرسیتی متهم است که ارقام قرارداد‌هایش با حامیان مالی خود به خصوص شرکت‌های اماراتی را دستکاری می‌کند تا تراز مالی‌اش به گونه‌ای باشد که به این باشگاه اجازه صرف بودجه‌های کلان برای خرید بازیکنان جدید را بدهد. ‌‌‌‌

در همین راستا، پایگاه اطلاع‌رسانی فوتبال‌لیکس که در حوزه افشای اسناد محرمانه فوتبال فعالیت دارد، اسنادی را منتشر کرده که نشان می‌دهد قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس سعی کرده قانون بازی جوانمردانه یوفا را دور بزند و این کار را با دریافت مبالغ هنگفت از یک شرکت سرمایه‌گذاری دولتی در امارات در پوشش قراردادهای اسپانسری با شرکت‌هایی مانند «خطوط هوایی اتحاد» که حامی مالی اصلی سیتی محسوب می‌شود، انجام داده است.

میلان هم تیم دیگری است که ممکن است از سوی یوفا مجازات و از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا محروم شود و دلیل آن صرف بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون یورویی برای خرید بازیکن در سال ۲۰۱۷ بوده است که در نتیجه آن روسونری ابتدا از سوی یوفا از شرکت در لیگ اروپای فصل ۱۸-۲۰۱۷ محروم شد اما با اعتراض این باشگاه به دادگاه حکمیت در ورزشی (CAS) این محرومیت لغو شد. با این حال یوفا در ماه دسامبر سال گذشته به باشگاه میلان اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۱ وقت دارد تراز مالی‌اش را مطابق قانون بازی جوانمردانه مالی این سازمان تنظیم کند وگرنه محرومیتش از رقابت‌های اروپایی دوباره اعمال می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز بندر فجیره بازرسان فوتبال لیگ قهرمانان اروپا محرومیت منچسترسیتی یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق آخرین گزارش موسسه کنترل مالی فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن فصل گذشته 109.8 میلیون یورو ضرر کرد، هرچند باید اذعان داشت که قهرمان فرانسه ضررهای خود را به کمتر از نصف رسانده است.

بر اساس گزارش اداره ملی کنترل مدیریت (DNCG) که سلامت مالی فوتبال فرانسه را تجزیه و تحلیل می کند، 18 تیم لیگ یک فرانسه، در فصل 23-2022 در مجموع 273 میلیون یورو ضرر کردند، که در مقایسه با 582 میلیون فصل 22-2021 شرایط بهتری دارد.

PSG همچنان با 109.9 میلیون یورو ضرر، وضعیت قرمز دارد، در حالی که ضرر لیون 99 میلیون یورو گزارش شده است و این تیم در رتبه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد