Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@13:10:52 GMT

◄ بررسی پروژه های راهداری شهرستان سلماس

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۳۱۳

◄ بررسی پروژه های راهداری شهرستان سلماس

تین‌نیوز | 

در این جلسه که بعد از بازدید میدانی از محور سلماس - هفتوان و محور مغانجوق در محل فرمانداری شهرستان سلماس تشکیل شد ، شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از شخص ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بابت توجه و عنایت ویژه نسبت به پروژه های راهداری شهرستان سلماس و عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این شهرستان افزود : امنیت و ایمنی روز افزون محورهای مواصلاتی شهرستان سلماس نشان دهنده توجه ویژه به آن است که امید می رود با اجرا و اتمام پروژه های راهداری شاهد تداوم آن باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی،  فرماندار سلماس نیز ضمن تقدیر از اقدامات شایسته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این شهرستان گفت : محورهای مواصلاتی سلماس جزو محورهای شریانی و مهم استان است که توجه و اعتبار ویژه برای نگهداری و ایمن سازی آن در بازه های زمانی مستمر را طلب می کند.

 ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این جلسه ضمن معرفی اهم پروژه های راهداری شهرستان سلماس گفت : اصلاح نقاط پر تصادف تقاطع آبگرم و تقاطع تمر در محور سلماس - ارومیه با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال ، اجرای روشنایی نقطه ای در هفت نقطه محور سلماس - ارومیه و سلماس - خوی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ، رفع مشکل روشنایی حاشیه محور سلماس - خوی و گردنه قوشچی ، ایمن سازی محور سلماس خوی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و خط کشی محورهای اصلی و شروع خط کشی محورهای روستایی از مهمترین پروژه های راهداری این شهرستان را شامل می شود .

 این مقام مسئول ادامه داد : تعریض و بهسازی خروجی محور روستایی مغانجوق و سلماس - هفتوان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ، روکش آسفالت محور تازه شهر بطول ۴ کیلومتر و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و نیز روکش آسفالت در محور کوزه رش و ۵ محور روستایی دیگر جزو سایر پروژه های راهداری شهرستان سلماس است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرستان سلماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی