Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره دانش‌آموختگان دانشگاه تهران اعلام کرد: دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه تهران برای اطلاع از جدیدترین موقعیت‌های شغلی معرفی شده به اداره دانش‌آموختگان دانشگاه تهران، می‌توانند با مراجعه به صفحه معرفی موقعیت‌های شغلی و جستجوی فرصت‌های شغلی با توجه به مقطع، رشته تحصیلی، مهارت‌ها و علایق فردی خود مناسب‌ترین موارد را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً صاحبان مشاغل، کارآفرینان و مسئولان بخش دولتی برای تأمین نیروی انسانی خود از میان دانش‌آموختگان و دانشجویان نخبه دانشگاه تهران در زمینه‌های مختلف کسب و کار می‌توانند با مراجعه به تارنمای اداره دانش‌آموختگان دانشگاه تهران به آدرس alumni.ut.ac.ir و تکمیل فرم معرفی فرصت شغلی از ظرفیت‌های این دانشگاه در جهت بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنند.

پس از تکمیل فرم در صورت موفق بودن ارسال اطلاعات، یک کد پیگیری به آگهی مورد نظر اختصاص داده خواهد شد که در مراحل بعدی شخص ارسال کننده آگهی می‌تواند با استفاده از این کد از وضعیت آگهی خود مطلع شود.

اداره دانش‌آموختگان دانشگاه تهران پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده در تارنما، آگهی‌های اشتغال منتخب را به طور مقتضی به دانش‌آموختگان اطلاع رسانی خواهد کرد. استفاده از این خدمات در حال حاضر به صورت رایگان است.

کد خبر 4616455 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران دانشجویان فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا

دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا دنیا تحمع کرده و اعتراض خود را اعلام کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها