Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، اسدالله سلیمانی عضو تیم برگزار کننده بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن و مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه حسن روحانی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نخستین کسی بود که قانونی شدن حجاب اسلامی در کشور را پیشنهاد داد، گفت: انتظار می‌رفت در دولت وی دفاع خوبی از مسأله حجاب صورت گیرد اما در این دولت قیمت چادر چهار برابر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امسال هیچ حمایتی از طرح «نذرحجاب» انجام نگرفته است اظهار داشت: تنها کارخانه تولید چادرمشکی در ایران که قول داده بود در تامین مواد اولیه و اجرای این طرح ارزشمند طی برگزاری نمایشگاه قرآن به مجریان این طرح کمک کند، هیچ پارچه‌ای در اختیار مجریان قرار نداده است.
عضو تیم برگزار کننده بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه مدیرعامل این کارخانه انتقاد من از این نحوه توزیع تولیدات این کارخانه را دلیل اختصاص ندادن پارچه به طرح «نذرحجاب» عنوان کرده است، بیان داشت: مدیرعامل این کارخانه باید پاسخگو باشد که چرا اینکه بابت احداثش ۳۲ درصد بر واردات چادر مشکی تعرفه بسته شد، در شرایط تحریم و بحران تولید کنندگان عفاف و حجاب را تنها گذاشته است.
وی ادامه داد: این کارخانه موظف بود در شرایط حاضر اقتصادی و بالارفتن قیمت دلار، پارچه مورد نیاز تولید چادر مشکی را تامین کند، اما پارچه سر از بازار در می‌آورد و ما باید این پارچه را ۵ هزارتومان گران‌تر بخریم.
سلیمانی خاطرنشان کرد: ناراحتی مدیرعامل این کارخانه هیچ اهمیتی ندارد، این پول بیت‌المال است و باید به دست تولید‌کنندگانی برساند تا اشتغال ۳۰ هزار نفر در کشور دچار مشکل نشود.
عضو تیم برگزار کننده بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن تاکید کرد: با تمام این مسائل امسال هم طرح «نذر حجاب» و «دوخت رایگان چادر» در نمایشگاه عفاف و حجاب اجرا می‌شود و همه سعی‌مان این است که پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بنابرتعهدمان برای خانم‌های محجبه تامین کنیم.
مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «پوشش عفیفانه، جامعه عفیفانه» خواستار پیگری آخرین وضعیت پوشش در کشور شدند و اظهار داشتند: چهل سال از انقلاب شکوهمنداسلامی ما می گذرد، سالهاست اختیارات و هزینه های فراوانی صرف سیاستگذاری‌ها، برنامه ریزی‌ها و طراحی طرح و مدل مناسب پوشاک آقایان و بانوان مسلمان این تنها جامعه شیعی جهان می شود؛ چرا خانواده های متدین و ارزشی در مضیقه و سختی باید البسه مدنظرشان را در بازار بیابند؟
منبع: فارس

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان حضورش روی نیمکت آرسنال موفق شده است این تیم را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند و حالا آنها دو فصل متوالی است که در جمع مدعیان قهرمانی حضور دارد و برای کسب این عنوان با منچسترسیتی و لیورپول رقابت می‌کنند.

تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در چند ماه اخیر به این موضوع پرداخته بودند که این مربی جوان ۴۲ ساله با وجود فشار کار در سطح اول فوتبال انگلیس همچنان موهای بسیار مشکی دارد و خبری از موی سفید در بین موهایش نیست و این موضوع برای آنها جالب بود.

حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی باعث حسادت و ناراحتی بعضی از اهالی فوتبال شده و یورک در صحبت‌های جالبی که درباره این مربی مطرح کرده مدعی شده است که او بدون شک از رنگ مو استفاده می‌کند.

این ستاره سابق یونایتد به گفت:« آیا موهای آرتتا شروع به سفید شدن کرده است؟ اگر هر روز موهایتان را رنگ کنید نمی‌توانید موی سفید را ببینید. آرتتا اجازه نمی‌دهد که موهای سفیدش معلوم شود. موهای شما نمی‌تواند در این سن تا این حد مشکی باشد.»

دیگر خبرها

  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!