Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:32:29 GMT

طوفان شدید و بارش برف در شمال شرق آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۹۸۸

طوفان شدید و بارش برف در شمال شرق آمریکا

با حرکت یک جبهه هوای سرد به سمت ساحل شرقی آمریکا که می‌تواند به بارش برف در منطقه "نیو انگلند" این کشور بیانجامد، طوفان‌هایی همراه با رعد و برق شدید و بارش تگرگ‌هایی بزرگ روز گذشته (دوشنبه) شهر "کری" واقع در کارولینای شمالی ایالات متحده را درنوردید.

به گزارش ایسنا، این طوفان که ابتدا در مناطق جنوبی آمریکا شکل گرفت، منجر به سیل‌گرفتگی شدید "می‌سی‌سی‌پی" و "لوئیزیانا" شده و ضمن حرکت به سمت ساحل، وزش بادهای شدید و سقوط درختان را در کارولینای شمالی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیستم‌ آب و هوایی به همراه سیستمی دیگر که از غرب میانه شکل گرفته با یک‌دیگر ترکیب شده و یک طوفان "نوریستر" را تا روز دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌دهند که منجر به ایجاد آب و هوای سرد زمستانی، بارش چندین سانتی‌متری باران در "پنسیلوانیا"، "نیوجرسی"، "نیویورک" و "ماساچوست" و حتی بارش برف در برخی از نواحی "نیو انگلند" می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود در مناطق شمال شرق آمریکا دمای هوا تا امشب سردتر شده، وزش باد و بارش باران تداوم یابد و ‌هم‌چنین در مناطق مرتفع "نیو انگلند" بارش برف صورت دهد. انتظار می‌رود تجمع برف در مناطق مرتفع تا ۱۳ سانتی‌متر باشد.

امکان وقوع طوفان‌های "نوریستر" در هر زمانی از سال وجود دارد اما به طور کلی این نوع از طوفان‌ها در بین ماه‌های سپتامبر و آوریل رایج‌تر و شدیدتر هستند.

بنا بر گزارش دیلی میل، بیشترین دمای نیویورک روز گذشته (دوشنبه) ۹.۴ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای آن در شب ۳.۹ درجه سانتی‌گراد برآورد شده بود، این در حالی است که بیشترین دمای طبیعی در ۱۳ ماه مه میلادی به طور معمول ۲۱.۷ درجه سانتی‌گراد تخمین زده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران

بارش باران از صبح امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) در شیراز و مناطق اطراف آن باعث آبگرفتگی معابر در این مناطق شد.

دریافت 19 MB

تصویربردار: امین فائضی، مریم سادات رحیم‌زاده / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد