Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@09:25:23 GMT

◄ کاهش تصادفات جاده ای در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۱۲۸۳

◄ کاهش تصادفات جاده ای در اردبیل

تین‌نیوز | 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، گفت: به دلیل اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، آموزش و مشارکت تمامی دستگاه های متولی، تصادفات جاده ای این استان طی سال های اخیر روند نزولی دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی افزود: از سال 94 شاهد کاهش تلفات جاده ای هستیم که در سایه همکاری و تعامل دستگاه ها و آگاهی بخشی به خود رانندگان حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رحمتی با اشاره به اینکه اردبیل در سال 94 رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات جاده ای را کسب کرده است، افزود: در سال 95 رتبه 9 کشوری و در بخش موتورسواران رتبه نخست و در سال 96 نیز رتبه سوم کشوری را در کاهش تصادفات جاده ای کسب کرده است.

عضو شورای اداری استان با اشاره به اینکه طول راه های استان 6372 کیلومتر است، ادامه داد: وظیفه راهداری، نگه داری از راه های اصلی و فرعی است و در این خصوص کوتاهی نداشتیم تا بتوانیم سهم خود در کاهش تصادفات جاده ای را ایفا کنیم.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان افزود: با توجه به همکاری قابل توجه رسانه ها به ویژه صدا و سیمای استان در پخش 9 فیلم ایمنی، در بخش آموزش نیز تلاش هایی قابل توجهی صورت گرفته تا بتوان رفتارهای ترافیکی رانندگان را بهبود بخشید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته به دنبال کاهش تصادفات فوتی و جرحی هستیم و امید می رود در سال 98 نیز اردبیل جزو استان های برتر کشور باشد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری اردبیل علی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 

رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه در تعطیلات جاری ۱۰۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند گفت: این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سیدتیمور حسینی اظهار داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رئیس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محورهای مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محورهای شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: ایرنا

کد خبر 750504

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان