Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:46:57 GMT

آغاز ثبت‌نام سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۱۷۴۸

آغاز ثبت‌نام سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی

ثبت نام و ارائه طرح در سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی آغاز شد و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران و نوآوران و فناوران کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری‌های علمی در سطح جهان در سال جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام در این دوره از جشنواره از امروز آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

طرح‌های ارسالی در ۱۷ گروه تخصصی "فناوری‌های شیمیایی"، "مکانیک"، "برق و کامپیوتر"، "هنر"، "معماری و شهرسازی"، "کشاورزی و منابع طبیعی"، "علوم پایه"، "عمران"، "مهندسی صنایع و مدیریت فناوری"، "مواد، متالورژی و انرژی‌های نو"، "زیست فناوری و علوم پایه پزشکی"، "محیط زیست"، "فناوری‌نانو"، "هوافضا"، "مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات"، "مکاترونیک" و "صنایع دفاعی" پذیرش خواهد شد.

این طرح‌ها در محور پژوهشی و فناوری شامل "پژوهش‌های بنیادی"، "پژوهش‌های کاربردی"، "طرح‌های توسعه‌ای"، "ابتکار و نوآوری" مورد داوری قرار خواهند گرفت.

متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی خوارزمی به نشانی www.khwarizmi.ir و با مراجعه به قسمت سامانه جامع جشنواره بین‌المللی خوارزمی ارسال کنند.

برگزیدگان این رقابت علمی علاوه بر دریافت لوح تقدیر و جوایز نقدی، به بنیاد ملی نخبگان به منظور دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد. معرفی به سازمان سنجش آموزش کشور برای استفاده از تسهیلات مطابق با آئین‌نامه‌های مرتبط از دیگر تسهیلات برگزیدگان جشنواره خوارزمی به شمار می‌رود.

علاوه بر آن برگزیدگان به پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، صندوق‌های حمایتی و بنگاه‌های اقتصادی برای افزایش تعامل و همکاری‌های متقابل معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت نام جشنواره خوارزمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

به گزارش قدس آنلاین، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند