Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@03:23:13 GMT

فیلم| تجمع باشکوه بانوان در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۱۸۲۷

فیلم| تجمع باشکوه بانوان در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه(س) همایش باشکوه «مادر امت» را با حضور بانوان پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه(س) همسر گرامی پیامبر اکرم(ص)، همایش بین‌المللی «مادر امت» را پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ با تجمع هزاران نفر از بانوان شهر تهران در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنران، حاج محمدرضا طاهری و حاج امیر عباسی مداحان این مراسم هستند همچنین سید حمیدرضا برقعی شاعر آیینی به شعرخوانی در این همایش می‌پردازد. همچنین در این برنامه میهمانان ویژه‌ای از جبهه مقاومت حضور خواهند داشت. 

در برپایی این همایش که در قالب ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت ماه رمضان با عنوان «شهر خدا، شهر همدلی» برگزار می‌شود، نهادهای گوناگونی مانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین، سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص)، هیئت رزمندگان اسلام و... مشارکت دارند.

این همایش همزمان در ۶ استان کشور (خراسان رضوی، خراسان شمالی، یزد، زنجان، کرمان و چهارمحال و بختیاری) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در همایش بزرگ «مادر امت» می‌توانند روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در میدان آیینی امام حسین(ع) حاضر شوند. 

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امام حسین علیه السلام حضرت خدیجه س ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. 

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح رویداد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت و گفت: سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۹ روزِ چهارشنبه تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. نمایشگاه کتاب که بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم پیرامون کتاب و آگاهی‌بخشی است، با اهتمام دستگاه‌ها در سطح تهران برگزار می‌شود.

احمدوند با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران با حضور ناشران در دو بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: فردا نقشه کامل غرفه‌های نمایشگاه در دسترس رسانه‌ها قرار می‌گیرد، تا مردم برای اولین‌بار پیش از برگزاری با جانمایی غرفه‌ها آشنا شوند. از طرفی، تلاش شده تا زودتر واگذاری غرفه‌ها به ناشرانی که کار ساخت‌و‌ساز انجام می‌دهند، انجام شود. از امروز ناشران غرفه‌های خود را دریافت و می‌توانند بعدازظهر امروز اقلام مدنظر خود را به نمایشگاه منتقل کنند. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد