Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@02:57:36 GMT

احتمال طرح سوال از شهردار تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۱۸۴۲

احتمال طرح سوال از شهردار تهران

خلیل آبادی با اشاره به عدم پاسخگویی شهرداری به نحوه تعدیل کارکنان همشهری گفت: اگر شهرداری به این سوال پاسخ ندهد به سمت طرح سوال از شهردار می رویم.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «حسن خلیل آبادی» در جلسه امروز (۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) شورا با اشاره به تذکر 18 فروردین خود که درباره تعدیل کارکنان همشهری داده بود، گفت: موضوع تعدیل کارکنان همشهری از 10 اردیبهشت ماه توسط رییس شورا پیگیری شد اما تاکنون شهرداری تهران پاسخی به آن نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه رویه نامطلوبی برای عدم پاسخگویی در سیستم شهرداری وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورا پاسخ ندهد به سمت طرح سوال از شهردار تهران می رویم.

 

محسن هاشمی درباره طرح سوال از شهردار گفت: شهردار تهران و مدیرعامل موسسه همشهری در یکی از جلسات هم اندیشی حضور یافت و درباره تعدیل نیروهای همشهری به صورت مفصل توضیح دادند.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای طرح سوال عجله نکنید، گفت: باید پیگیری بکنیم که پاسخ در جلسه هم اندیشی به صورت مکتوب به شورا ارایه شده است یا نه.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان مجلس خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب قرآن کریم ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مسجد آیت الله مصباح یزدی سبک زندگی اسلامی شهرداری تهران شورا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی

شهردار تهران گفت: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده هستند که نمی‌‌خواهند مردم سود کنند. عده‌ای علاقه دارند برخی افراد خاص در کشور سود و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره  قرارداد شهردای تهران با طرف چینی برای واردات خودروهای برقی گفت: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده هستند که نمی‌‌خواهند مردم سود کنند. عده‌ای علاقه دارند برخی افراد خاص در کشور سود و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است. 

وی درباره همکاری شهرداری تهران با فراجا در پیاده‌سازی طرح نور خاطرنشان کرد:  ما براساس سیاست تعامل و مشارکت با دستگاه‌ها،  به هر کسی که هر کاری در راستای خدمتش انجام می‌دهد در چارچوب وظایف‌مان کمک می‌کنیم. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا