Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@21:12:00 GMT

9 نمايشگاه عرضه مستقيم کالا در کردستان بر پا مي شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۲۰۴۰

9 نمايشگاه عرضه مستقيم کالا در کردستان بر پا مي شود

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صمت کردستان با اعلام اينکه 9 نمايشگاه عرضه مستقيم کالا به مناسبت ماه رمضان در اين استان برپا مي شود، گفت: از 2 نمايشگاهي که قرار است در سنندج برپا شود روز گذشته نمايشگاه شهرک بهاران گشايش يافت.

بختيار خليقي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالا با توجه به ابلاغ دستورالعمل شيوه نامه برگزاري اين نوع نمايشگاه ها در مقاطع مختلف سال بويژه ماه مبارک رمضان برپا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: کالاهايي که در اين نمايشگاه ها توسط مجموعه تنظيم بازار استان و به تبع ستاد تنظيم بازار کشور توزيع مي شود شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهي، برنج، ماکاروني، حبوبات، روغن مايع، زولبيا و باميه، شير و فرآورده هاي لبني، مواد شوينده و بهداشتي، ميوه، مرکبات و ساير گروه هاي غذايي پر مصرف در ايام ماه مبارک رمضان است.
معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: بنابر تصميم کارگروه تنظيم بازار کردستان و دستور رياست کارگروه و در اجراي دستور العمل شيوه نامه، نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالا با محوريت اتاق اصناف در شهرستان ها برپا مي شود.
خليقي از برپايي 2 نمايشگاه عرضه مستقيم کالا در سنندج خبر داد و تاکيد کرد: از 23 ارديبهشت نمايشگاه عرضه مستقيم کالا شهرک بهاران بر پا شده و تا 31 اين ماه کالاهاي اساسي مورد نياز در اختيار مردم قرار مي گيرد.
وي يادآور شد: از يکم خرداد تا پايان ماه مبارک رمضان هم نمايشگاه ديگري در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي سنندج گشايش مي يابد.
معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نمايشگاه عرضه مستقيم کالا در دهگلان از 22 ارديبهشت کار خود را آغاز کرده و تا 31 اين ماه داير است.
خليقي اظهار داشت: نمايشگاهي هم از امروز 24 ارديبهشت در قروه بر پا شده و تا دوم خرداد کالاي مورد نياز را به مردم عرضه مي کند.
وي افزود: نمايشگاه عرضه مستقيم کالا در بانه، سقز و کامياران از يکم خرداد، در بيجار از دوم و در مريوان نيز از چهارم خرداد داير مي شود.
معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: در ديواندره و سروآباد نيز از يکم خرداد نمايشگاه عرضه و فروش فوق العاده بر پا مي شود.
** عرضه کالا در نمايشگاه با 10 تا 15 درصد زير قيمت بازار
خليقي با اشاره به اينکه کالاهاي اساسي با قيمت مصوب تنظيم بازار در اين نمايشگاه ها عرضه مي شوند، گفت: طبق شيوه نامه اجرايي بايد کالاها در نمايشگاه عرضه مستقيم با 10 تا 15 درصد زير قيمت بازار عرضه شوند.
وي با بيان اينکه بر مبناي دستور العمل ابلاغي مجوز برگزاري نمايشگاه عرضه مستقيم کالا بر عهده اتاق اصناف است، افزود: کميته هاي کنترل کيفيت کالا متشکل از ادارات بهداشت و استاندارد بر کيفيت کالاهاي عرضه شده در نمايشگاه نظارت دارند.
معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان يادآور شد: کالاهايي که از کيفيت لازم برخوردار نباشند با تاييد اين دو نهاد ضبط و از نمايشگاه خارج مي شوند.
بر اساس دستور العمل کميته راهبردي برگزاري نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالا، هر شهرستان مکلف است به مدت 10 روز در ماه مبارک رمضان نسبت به برگزاري نمايشگاه اقدام کند.
9936/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فیاضی مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰ تن است و پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.
وی افزود: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

دیگر خبرها

  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران