Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:49:58 GMT

پرداخت خسارت بخش کشاورزی نیملوک

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۲۳۳۲

پرداخت خسارت بخش کشاورزی نیملوک

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، خسروی بخشدار نیم بلوک درجلسه نشست مشورتی دهیاران و شورا‌های اسلامی گفت: همچنین دامداران و مرغداران نیز در صورت خسارت به اداره خدمات کشاورزی این بخش مراجعه کنند.

وی  با بیان اینکه کشاورزان باید برآورد خسارت ناشی از سیلاب به حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، منابع ابی، قنوات و بند‌های خاکی قرار شده از طریق دهیاران و مراکز جهاد کشاورزی و بخشداری نیم بلوک پیگیری کنند، افزود: کلیه پرداخت تسهیلات ارزان قیمت وبلاعوض جهت جبران ناشی از سیلاب صرفا فقط از طریق دستگاه اجرایی پس از سامانه سجاد امکان پذیر خواهدبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خسروی با بیان اینکه دهیاران مشکلات امنیتی، اجتماعی روستا را به موقع بخشداری نیم بلوک ارائه بدهند ادامه داد: دقت درساخت وساز؛ اولویت اتمام پروژ ه‌های نیمه تمام، هماهنگ بودن با بخشداری درصورت مرخصی بودن، جذب تسهیلات گلخانه برای اشتغالزایی، اطلا ع رسانی به موقع به مردم رااز دهیاران خواستارشد.

بخشدار نیم بلوک اظهار کرد: فرم‌های مربوطه را از جهادکشاورزی تحویل بگیرند وپس از تایید کارشناسان مربوطه جهت ثبت درسامانه به فرمانداری ارسال خواهدشد .

ابزیرکان سرپرست جهادکشاورزی خضری دشت بیاض هم نیز گفت: اولویت باکسانی هست که درخود روستا ساکن ونیز خسارت گزارش را بخشداری نیم بلوک وجهادکشاورزی داده باشندوکارشناسان جهاد و بانک کشاورزی هم به عنوان نماینده خسارت‌ها را براورد خواهند کرد.

حسینیان عضو شورای اسلامی خضری دشت بیاض هم گفت: برای پرداخت تسهیلات عدالت محوری در بانک ها‌ی عامل رعایت شود چراکه مردم ازبانک‌های عامل در تبعیض پرداخت تسهیلات خسارت گلایه‌های زیادی داشته اند.

انتهای پیام / ط ا

رعایت پرداخت تسهیلات عدالت محوری در بانک ها‌ی عامل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی بلایای طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی بوشهر از برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی تولید ۴۰ هزار تن محصول گندم از اراضی کشاورزی استان شده است. - اخبار استانها -

کبری توکلی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به خسارت به مزارع گندم به سبب تداوم خشکسالی و کاهش بارش باران اظهار داشت: به علت خشکسالی و عدم بارندگی در فصل کشت همه سطوح بیمه شده گندم دیم به میزان 140 هزار هکتار خسارت دیده است.

وی خسارات به سطوح گندم آبی را مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: از 18 هزار هکتار مزارع گندم آبی استان بوشهر به سبب کاهش بارش باران در فصل کشت حدود 4 هزار هکتار آن خسارت دیده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر پرداخت غرامت خسارت به مزارع گندم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس مناطق کشت شده و ظرفیت تولید و نوع طرح بیمه‌ای غرامت خسارت از یک تا 3 میلیون تومان در هر هکتار مزارع گندم به کشاورزان پرداخت می‌شود.

توکلی از برداشت 15 هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان گندم تحویل مراکز خرید شده که شامل گندم معمولی و بذر گندم است.

وی با بیان اینکه برداشت گندم تا خرداد ماه ادامه دارد تصریح کرد: پیش‌بینی تولید 40 هزار تن محصول گندم از مزارع استان بوشهر شده که نسبت به تولید 125 هزار تنی سال قبل کاهش بیش از 70 درصد کاهش دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر از خرید گندم توسط 14 مرکز خرید اداره غله و خدمات بازرگانی و مرکز خرید با مشارکت سازمان تعاون روستایی استان بوشهر خبر داد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی