Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:35:27 GMT

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از واریته

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۲۵۲۲

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از واریته

یکی از ویژگی‌های مهمی که اغلب فیلم‌بازها دارند، تماشای فیلم و یا سریال‌هایی از ژانرهای متفاوت است. تجربه‌ی دیدن روایت‌ها و قصه‌های متفاوت از کمدی تا درام می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و ماندگار باشد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام واریته، این روزها بازار خریدهای آنلاین و دانلود فیلم و سریال‌های متفاوت اینترنتی، فرصت تماشای داستان‌های متفاوت را برای فیلم بازها فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم طرفدار تماشای سریال و فیلم در روزهای تعطیل و در کنار خانواده و دوستانتان هستید با جدیدترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی عرضه شده در این روزها آشنا شوید.

مغزهای کوچک زنگ زده، در حصار حلبی‌آباد

«می‌گویند اگه چوپان نباشد گوسفندها تلف می‌شوند، یا گم می‌شوند یا گرگ به آن‌ها می‌زند یا از گرسنگی می‌میرند، چون مغز ندارند. هرکسی که مغز ندارد به چوپان احتیاج دارد، یک چوپان دلسوز… چوپان حکم پدر گوسفندها را دارد، آدم بدون پدر هیچی نیست. این چوپان هست و ما همه گوسفندانش هستیم، وی به ما می‌گوید کِی برویم، کجا برویم، چی کار کنیم، کِی بنشینیم، کِی پاشیم، کِی بمیریم.»

این مونولوگ را می‌توان خلاصه‌ای از فیلم ۱۱۰ دقیقه‌ای مغزهای کوچک زنگ زده دانست. کلماتی که شما را آماده‌ی ورود به دنیای فیلم می‌کند و تا لحظه‌های انتهایی فیلم نیز همراه شما است. مغزهای کوچک زنگ زده مهم‌ترین اثر هومن سیدی است که مهرماه ۹۷ در سینماهای ایران اکران شد و با استقبال بی نظیر تماشاچیان توانست به یکی از فیلم‌های اجتماعی محبوب تبدیل شود. فیلم روایتگر قصه‌ی سه برادر است که در حلبی آباد زندگی می‌کنند. برادر بزرگ‌تر (فرهاد اصلانی) سردسته‌ی باند مواد مخدر است و شاهین، برادر کوچک‌تر (نوید محمدزاده) قصد دارد خود را به او اثبات کند. دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده می‌تواند شما را متقاعد کند که فیلم هومن سیدی اگرچه داستان جدیدی را روایت نمی‌کند، اما سکوی پرش این کارگردان در کارنامه هنری‌اش بوده است. نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، فرید سجادی حسینی و نازنین بیاتی بازیگران اصلی فیلم را تشکیل می‌دهند و متن فیلم نیز قلم هومن سیدی است، شما می‌توانید برای دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به سایت www.Varite.net مراجعه کنید.

فیلم متری شیش و نیم، تصویر تلخ پایتخت

سبک اجتماعی یکی از سبک‌های فیلمسازی است که در ایران همیشه مورد استقبال قرار گرفته است؛ به ویژه اگر روایت قوی و شخصیت پردازی بی‌نقص داشته باشد. همین ویژگی‌ها در فیلم متری شیش و نیم توانست رضایت مخاطب را جلب کند تا آخرین ساخته‌ی سعید روستایی لقب دومین فیلم پرفروش در همه‌ی تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند.

متری شیش و نیم داستان مأمور پلیسی را به تصویر می‌کشد که به دنبال بزرگ‌ترین فروشنده‌ی شیشه در تهران قصه‌ها و اتفاقاتی را خلق می‌کند. پیمان معادی به خوبی توانسته است مخاطب را در لباس مأمور نیروی انتظامی متقاعد کند و نوید محمدزاده نیز به خوبی زندگی یک فروشنده‌ی مواد مخدر را به بازی درآورده تا حدود ۲ ساعت از کشمکش‌های این قشر از جامعه را به مخاطب نشان دهد. فیلم متری شیش و نیم به تهیه‌کنندگی جمال ساداتیان، نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار فیلمی کم نقص است که توانسته در مدت اکران، رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند.

سریال مانکن، جدیدترین سریال حسین سهیلی زاده

«همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.»

همین جمله از خلاصه‌ی سریال کافی است تا بدانید با قصه‌ای پر هیجان، پر پیچ‌وخم و سخت روبه‌رو هستید. حسین سهیلی‌زاده کارگردانی است که سریال‌های موفق و پربیننده‌ای مانند دلنوازان و فاصله‌ها را در کارنامه‌ی کاری‌اش ثبت کرده و حالا قصد دارد مخاطبان شبکه نمایش خانگی را به داستان پر فراز و نشیب سریال جدیدش دعوت کند. سریال، داستان عشقی عمیق و پرهیجان است و همانگونه که پس از دانلود سریال مانکن می‌بینید، هیچ عشق عمیقی از رنج و گره به دور نخواهد بود. این سریال در ۲۶ قسمت ساخته شده و به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی، حسین پاکدل و الهام پاوه نژاد از بازیگران این مجموعه هستند. علاوه بر این فرزاد فرزین در کنار خوانندگی تیتراژ به ایفای نقش در این مجموعه پرداخته است.

بمب، یک عاشقانه، تجربه توأمان عشق و دلهره

آخرین اثر پیمان معادی در آذرماه ۱۳۹۷ روی پرده‌ی سینماها رفت تا مخاطب، لطیف‌ترین قصه را در شلوغ‌ترین صحنه‌های فیلم به یادگار بردارد. بمب، یک عاشقانه روایتگر داستانی عاشقانه در روزهای پر التهاب و در بحبوحه‌ی جنگ تحمیلی است. پسر بچه‌ای که فارغ از جریان پر استرس روزگار، دل به مخفی شدن در پناهگاه بسته تا لحظه‌هایی هرچند کوتاه عشق را تجربه کند. در کنار آن داستان‌هایی از احساس‌های فراموش شده، اما در جریان اتفاق می‌افتد و این چرخش دایره‌وار عشق و احساس لحظه‌هایی ماندگار برای مخاطب خلق می‌کند.

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه، با بازی پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری و حبیب رضایی می‌تواند شما را مهمان ساعاتی خوش کند. دیدن این فیلم تجربه‌ی همزمان لبخندها، اشک‌ها، امیدها و هراس‌هایی است که از زندگی هر روزه‌ی ما دور نیست.

این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیا پاسیفیک در سال ۹۳ دریافت کرده و النی کاریندرو، موسیقی ساز مطرح سینمای جهان، موسیقی آن را ساخته است.

سریال هیولا، سریال محبوب مهران مدیری

هیولا را می‌توان یکی از پرطرفدارترین سریال‌های نمایش خانگی دانست. با وجود آن که تنها سه قسمت از این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع شده، اما نام مهران مدیری مخاطبان را به دانلود این سریال مجاب کرده است. سریال هیولا داستان معلم با شرافتی است که به همراه همسرش ناخواسته در مسیر کار خلاف قرار می‌گیرد و این راه مسیر زندگی و شخصیتش را به طور کلی تغییر می‌دهد.

سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی پیمان قاسمخانی از ۹ اردیبهشت ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شده و هر دوشنبه می‌توانید این سریال را از سایت‌های معتبر خریداری کنید.

فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی و نیما شعبان نژاد بازیگران این مجموعه ۱۵ قسمتی هستند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد