Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:21:38 GMT

کشف بیش از ۹ تن برنج قاچاق در رزن

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۲۷۸۳

کشف بیش از ۹ تن برنج قاچاق در رزن

سرهنگ محمد باقر سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری برنج خارجی و قاچاق در انباری در یکی از مناطق شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و شناسایی انبار مذکور در بازرسی از آن، ۹ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلگی با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان، ارزش برنج‌های کشف شده حدود ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده افزود: متهم این برنج‌ها را بدون مجوز قانونی وارد و برای توزیع به چند برابر قیمت در انبار نگهداری می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، از کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی اضافه کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی اقدام به نگهداری و فروش سیگارهای خارجی قاچاق در مغازه خود در یکی از مناطق شهرستان رزن می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع و در بازرسی از این مغازه، ۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده حدود یکصد میلیون ریال برآورد شده، گفت: یکی از ملزومات رونق تولید در کشور مبارزه جدی و مستمر با قاچاق کالا و حمایت از کالای داخلی است و در همین راستا از شهروندان درخواست می‌کنیم هر گونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4616679

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رزن قاچاق برنج احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی‌فر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 6094490

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه