Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:11:17 GMT

۱۰ هزار زندانی جرائم غیرعمد از بند رها شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۲۹۳۵

۱۰ هزار زندانی جرائم غیرعمد از بند رها شدند

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، اکبر یساقی در حاشیه مراسم گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ستاد دیه کشور سال گذشته موفق به آزادسازی ۷۹۳۰ زندانی جرائم غیرعمد شد، اظهار کرد: میزان بدهی که این زندانیان داشتند حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان بود که ۷۰۰ میلیارد تومان آن را از شکات گذشت گرفتیم و مابقی توسط ستاد دیه کشور و باهمت مردم پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد زندانی آزاد شده، حدود ۲۹۰۰ نفر زندانی مهریه بودند که با تلاش‌هایی که انجام دادیم و رقم قابل توجه گذشت‌هایی که از شکات گرفتیم، از زندان آزاد شدند.

نایب رئیس هیات مدیره ستاد دیه کشور به افزایش قیمت سکه طی سال گذشته و افزایش زندانیان مهریه نیز اشاره کرد و گفت: پس از نوساناتی که در قیمت سکه در کشور بوجود آمد، با استفاده از بخشنامه "اعسار در پرداخت" میزان پرداخت اقساط زندانیان مهریه تعدیل شد که این امر کاهش تعداد این دسته از زندانیان را در کشور بدنبال داشت.

وی همچنین در خصوص تعداد زندانیان جرائم غیر عمد کشور نیز اعلام کرد: درحال حاضر حدود ۱۲ هزار زندانی جرائم غیرعمد در کشور وجود دارد که برای آزادسازی آن‌ها به کمک خیرین احتیاج داریم.

یساقی بیان کرد: ستاد دیه کشور امسال برای آزادسازی حدود ۱۰ هزار زندانی جرائم غیرعمد کشور با کمک مردم و خیرین برنامه ریزی کرده است.

 

انتهای  پیام/ز


آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی دیوان عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۲۰ میلیون تومان مبلغ باقی مانده بدهی آقا محمد مددجوی ۶۱ ساله را پرداخت کرد.

این مددجو به دلیل غیر عمد و تنها به دلیل اعتماد و صدور یک برگ چک برای یکی از آشنایان و به دنباله آن خلف وعده آن آشنا در تامین مبلغ چک صادر شده و با توجه به عدم توان پرداخت، درگیر موضوع زندان شده بود.

وی گفت: ما یک خانواده ۴ نفره هستیم که به نیت خشنودی خداوند و آرزوی سلامت و موفقیت روز افزون همه اعضای خانواده به نیابت از هر یک از اعضا مبلغ ۵ میلیون تومان و در مجموع ۲۰ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردیم.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران