Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با فرا رسیدن هفته پایانی مسابقات لیگ برتر هیجان بالا گرفته و گمانه زنی‌ زیادی درباره تیم قهرمان وجود دارد. با وجود اتفاقات داوری طی چند ماه گذشته فدراسیون فوتبال سعی دارد از داوران رده بالا استفاده کند تا فصل پرحاشیه لیگ هجدهم با بدون حاشیه به پایان برسد.

هفته ماقبل پایانی لیگ برتر روز جمعه با سه تصمیم مشکوک داوری در بازی پرسپولیس-ماشین سازی، سپاهان-پدیده مشهد و استقلال-صنعت نفت آبادان همراه بود و کمیته داوران طی روزهای گذشته با حواشی زیادی رو به رو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به همین اتفاقات داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اینکه اسامی داوران هفته پایانی چه زمانی اعلام می‌شود گفت: زمانی مشخص مشده است، شاید اسامی داوران این هفته را اعلام نکنیم! 

او همچنین درباره اینکه با توجه به اشتباهات هفته گذشته به محمدرضا اکبریان بازی می‌رسد یا خیر گفت:‌ تشخیص با ماست که کدام داور برای کدام بازی قضاوت کند و این در جلسات ما مشخص خواهد شد.

رفعتی در این باره که آیا امکان دارد او به دلیل مصاحبه بعد از بازی محروم شود اظهار داشت:‌ ما از چند هفته قبل به داوران اعلام کرده بودیم که نباید مصاحبه کنند و از اظهار نظر قبل و بعد از هر بازی پرهیز کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران محمدرضا اکبریان داوود رفعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال عملکرد خیلی خوبی را در بازی با شمس‌آذر به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۰ مسلط به بازی بود اما متاسفانه در حالی که سه بر صفر از رقیب پیش بودند بازی را رها و به یک‌باره ۲ گل دریافت کردند!

وی افزود: به نظرم این تصور بین بازیکنان استقلال به وجود آمد که پیروز میدان شده‌اند و به همین دلیل برای دقایقی حریف را دست کم گرفتند. این اتفاق نباید تکرار شود. بازیکنان باید تا آخرین دقیقه بازی تمرکز خود را حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در روزهایی که لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است، فدراسیون باید نظارت دقیق‌تری به این رقابت‌ها داشته باشد و امیدوارم از VAR استفاده کند.

موسوی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. الان بازی هر هفته برای این تیم حکم قهرمانی را دارد و استقلال باید بازی‌های آینده را با دقت و قدرت بیشتری پیگیری کند.

مهاجم سال‌های دور استقلال به دیدار این تیم برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم نیز اشاره کرد و گفت:‌ بازی با تراکتور برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و در خانه حریف مسابقه حساسی را در پیش دارد و اگر بتواند این تیم را در تبریز شکست دهد، گام بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال به موضوع واگذاری سرخابی‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: واگذاری استقلال اتفاق خوشایندی برای این تیم خواهد بود و به طور حتم بسیاری از مشکلات مالی آبی‌پوشان از بین خواهد رفت. مهم‌ترین اتفاق این واگذاری برطرف شدن مالکیت مشترک سرخابی‌ها بود و امیدوارم مجوز حضور آنها در لیگ قهرمانان صادر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال