Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:47:42 GMT

هشدار درباره خرید و فروش مجوز طرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۳۰۶۵

هشدار درباره خرید و فروش مجوز طرح ترافیک

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک نسبت به خرید و فروش مجوز طرح ترافیک هشدار داد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

عمار سعیدیان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نسبت به خرید و فروش مجوز طرح ترافیک هشدار داد و اظهار کرد: هرگونه خرید و فورش مجوز طرح ترافیک غیرقانونی است و فعالیت سایت‌هایی که نسبت به تبلیغات این موضوع اقدام می‌کنند، غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: شهروندان باید به این موضوع توجه و دقت لازم را داشته باشند چراکه از این طریق از آنها کلاهبرداری می‌شود. در دریافت مجوز طرح ترافیک امتیازی وجود ندارد و عموم شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه تهران من و ثبت نام، نسبت به دریافت مجوز طرح ترافیک اقدام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک  همچنین درباره فروش مجوز طرح ترافیک توسط برخی افراد در نقاط ورودی محدوده طرح ترافیک نیز گفت: افرادی که به این شیوه طرح ترافیک می‌فروشند، پلاک خودروی شهروندان را در سامانه تهران من وارد می‌کنند و با دریافت پول اضافی از مردم برایشان مجوز ورود دریافت می‌کنند در حالی که هر فردی به عنوان یک شهروند  متمدن می‌تواند با مراجعه با سایت مذکور، بدون پرداخت وجه اضافی با دریافت مجوز در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

زمان اجرای طرح ترافیک 98 اعلام شد

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران طرح ترافیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران طرح ترافیک شهرداری تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: تهران دارای ۱۳۵ اتحادیه بوده و نزدیک به ۵۰۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد (شناسه) یکتا را دریافت کنند. 

به گزارش ایسنا، حمیدرضا رستگار در یک گفت‌وگوی رادیویی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت، خدمات الکترونیک است و در این راستا برخی مجوزها از سوی درگاه مجوزها اعطا شده است. همچنین تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلاتی که دولت ارائه می‌دهد، باید کد یکتا داشته باشند.

وی افزود: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می‌شود. پیش‌تر افراد باید از مجوز فیزیکی استفاده می‌کردند یا استعلامی از نهادهای زیربط انجام می‌گرفتند تا اعتبار پروانه کسب بررسی می‌شد، اما با الکترونیکی شدن و ایجاد کد یکتا دیگر نیازی به موارد یاد شده نیست. 

رستگار با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که اتاق اصناف و اتحادیه‌ها دنبال می‌کنند، این است که همه فعالان اقتصادی باید پروانه کسب داشته باشند و این مجوزها مورد تایید درگاه ملی مجوزها باشد، تصریح کرد: با کد یکتایی که افراد دریافت می‌کنند، هم افرادی که مجوز دارند یا مجوز قدیمی دارند و نیازمند به روز شدن هستند، عملیات به‌روزرسانی خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: تهران دارای ۱۳۵ اتحادیه و نزدیک به ۵۰۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد یکتا را دریافت کنند. افرادی که پروانه کسب ندارند حتما باید با این کد یکتا مجوز کسب و کار را دریافت کنند.

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران یکی از موضوعات مهم این است که همه مردم تا پایان این ماه باید برای دریافت کد یکتا به آدرس الکترونیکی اقدام کنند. غیر از آن افراد صنفی می‌توانند به اتحادیه مرتبط مراجعه کنند و اتحادیه‌ها نیز این کد را ارایه می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات