Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویلموتس هم شروط خود را برای گرفتن سکان هدایت تیم ملی دارد.

طرفداری- مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در مذاکره با مهدی تاج بر اهمیت زیرساخت‌ها و امکانات برای تیم ملی تاکید کرده است.

 

به گزارش تسنیم، حضور مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قطعی شده و این مربی به زودی وارد تهران می‌شود تا با عقد قراردادی رسمی تا پایان جام جهانی 2022 قطر هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه عنوان شده مبلغ قرارداد این مربی بلژیکی 1.5 میلیون دلار در سال است اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که مبلغ قرارداد وی پایین‌تر و حدود یک میلیون دلار است که با آپشن‌ها و شرایطی خاص ممکن است به 1.5 میلیون دلار نزدیک شود. یکی از موارد اصلی و اساسی که در مذاکرات تاج و ویلموتس مطرح شده است، صحبت درباره امکانات و زیر ساخت‌های فوتبال ایران بود. ویلموتس به عنوان فردی که سال‌ها در قاره اروپا مربیگری کرده درباره اهمیت این موضوع صحبت و بر ضرورت وجود امکانات و زیرساخت‌های لازم تاکید کرده است. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز توضیحات لازم درباره امکانات را در این باره به این مربی بلژیکی داده و ویلموتس در جریان تمام امکانات و شرایط مرکز ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.

فدراسیون فوتبال به این مربی اطمینان داده که امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی در اختیار تیم ملی قرار خواهد گرفت. این صحبت‌ها بخشی از مواردی است که در مذاکرات طرفین ساعت‌ها درباره آنها بحث شده و ویلموتس با اطلاع کامل از آنچه در فوتبال ایران می‌گذرد، خودش را آماده حضور در کشورمان می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو

چلسی با قیمتی که برای لوکاکو تعیین کرده عزم خود را برای فروش مهاجم بلژیکی‌اش جزم کرده است.

طرفداری | چلسی آماده است روملو لوکاکو را با 38 میلیون پوند در تابستان پیش‌رو بفروشد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از چلسی به رم پیوست. چلسی اکنون روی مهاجم بلژیکی خود برچسب قیمتی گذاشته و هر تیمی که خواهان اوست می‌تواند با 38 میلیون پوند او را به خدمت بگیرد. این بند بخشی از توافق خصوصی با ایجنت‌های لوکاکو است و برای هر باشگاهی، نه فقط رم، قابل استفاده است.

لوکاکو در این فصل از مسابقات سری آ آمار 12 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده و در مجموع او در این فصل برای جالوروسی 20 گل و 4 پاس گل داده است تا فصل بسیار خوبی را با پایتخت‌نشینان ایتالیا کسب کند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مشاهده خرس قهوه‌ای توله‌هایش در اقلید (فیلم)
  • امضای یک هزار قرارداد با شرکت های دانش بنیان
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است