Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:45:10 GMT

عملکرد 16 دستگاه اجرایی قزوین در ماه رمضان رصد می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۳۵۵۶

عملکرد 16 دستگاه اجرایی قزوین در ماه رمضان رصد می شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: عملکرد 16 دستگاه اجرایی استان به منظور رعایت حقوق شهروندی در ماه مبارک رمضان مورد بازرسی و رصد مستمر قرار دارد.

مریم بیدخام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازرسی ها به دنبال ابلاغیه وزارت کشور نسبت به ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و رعایت از حقوق شهروندی در ماه مبارک رمضان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 16 دستگاه تخصصی و اجرایی استان در این ماه شرح وظایف مختلفی دارند،اظهار داشت: علاوه بر نظارت و بازرسی بر ارائه خدمات به شهروندان، برای ارتقای روحیه معنوی کارکنان ادارات در این ماه پربرکت نیز جلسات محفل انس با قرآن پیش بینی شده است.
بیدخام به وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف قزوین اشاره کرد و گفت: سازمان صمت باید در کناز برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، کنترل و نظارت بر اقلام مورد نیاز مردم با قیمت و کیفیت مناسب را در دستور کار قرار دهد.
این مسئول همچنین گفت: اتاق اصناف موظف است با فعال کردن گشت های مشترک با تعزیرات، تذکرات و هشدارهای لازم به واحدهای صنفی متخلف ارایه دهد.
وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ایام ماه مبارک رمضان باید نظارت جدی و مستمر بر نحوه طبخ شیرینی، زولبیا و بامیه، غذاهای رستورانی و مواد غذایی مورد نیاز سحر و افطار به عمل آورد.
بیدخام همچنین نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی هنری در ترویج فرهنگ معنوی ماه مبارک رمضان و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با موضوع جام رمضان را از مهم ترین وظایف دستگاه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان دانست.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: فعال کردن شبکه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین تبلیغ و ترویج باورهای دینی آحاد مردم از طریق نظام تبلیغی در فضای مجازی را وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر و همچنین سازمان تبلغات اسلامی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
9925*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بازرسي ماه مبارك رمضان ابلاغيه وزارت كشور قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند

وزیر کشور با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود، عنوان کرد: طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود؛ با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی افزود: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی در دست بررسی است.

وحیدی درباره طرح نور خاطرنشان کرد: طرح نور بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود، عنوان کرد: طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • سازمان اداری و استخدامی : کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف