Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سفرهای هوایی ارزان قیمت «ایزی جت» انگلستان اعلام کرد که فروش بادام زمینی در هواپیماهای این شرکت متوقف شده است. آنها قصد دارند تا با ممنوعیّت فروش بادام زمینی، از مسافرانی که به این ماده ی خوراکی حساسیّت دارند، محافظت کنند.

این شرکت در بیانیه خود نوشت: ما فروش بادام زمینی را در سفرهای خود متوقف کردیم و در ماه آینده نیز محصولات دارای بادام زمینی و آجیل ها را از سفرهایمان حذف خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزی جت از مشتریانی که از حساسیّت به بادام زمینی رنج می برند، خواست قبل از سفر به آنها اطلاع دهند تا به سایر مسافران درباره ضرورتِ عدمِ خوردن آجیل در هواپیما هشدار دهند و آنها را باخبر سازند.

این شرکت انگلیسی گفت: سلامت همه مشتریان و خدمه مان و راحتی آنها جزوی از اولویت های اصلی ما به شمار می رود، به همین دلیل به فکر راه حل هایی برای مسافرینی بودیم که از خوردن آجیل ها رنج می بردند.

بنا به گزارش «بی.بی.سی» شرکت های هواپیمایی، سیاست های متعددی را درباره ی خوردن بادام زمینی در سفرهایشان در پیش گرفته اند.

در این چهارچوب، خطوط هوایی انگلستان مانند «بریتیش ایرویز» و شرکت «رایان ایر» ایرلندی ارائه و فروش مواد غذایی دارای بادام زمینی را ممنوع نکرده اند اما از مسافران خواسته اند در صورتی که کسی در هواپیما به این مواد غذایی حساسیت داشت، از آن نخورند.

خطرات ناشی از حساسیت به مواد غذایی در ایرلاین ها زمانی در انگلستان جدی شد که دختر پانزده ساله انگلیسی بر اثر حساسیت غذایی جان سپرد و افکار عمومی را در این کشور جریحه دار کرد. این دختر در سفر با شرکت بریتیش ایرویز در سال ۲۰۱۶ از لندن به نیس فرانسه می رفت که به دلیل حساسیت به خوردن ساندویچ یک برند معروف تجاری که فهرست محتویات آن روی بسته واضح دیده نمی شد جان خود را از دست داد.

حساسیت به بادام زمینی یکی از شایع‌ترین دلایل بروز حملات آلرژیِک شدید است. نشانه های حساسیت به بادام زمینی می‌توانند بسیار خطرناک و حتی مرگبار باشند «آنافیلاکسی». برای برخی از کسانی که به بادام زمینی حساسیت دارند، خوردن حتی مقادیر بسیار کمی از این مغز خوراکی می‌تواند با واکنش‌های جدی همراه باشد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان

شرکت هواپیمایی اتحاد امروز در اعلامیه‌ای گفت که این شرکت با کام ایر در افغانستان، اسکای اکسپرس در یونان، رکس ایرلاینز در استرالیا، ججو ایر در کوریای جنوبی و میانمار ایرویز موافقت کرده است.

آریک دی، از مدیران شرکت هواپیمایی اتحاد گفته است این پنج قرارداد در میان خطوط هوایی، سفر را برای مهمانان تمام خطوط هوایی آسان‌تر می‌کند.

بر اساس اعلامیه شرکت هواپیمای اتحاد، مشتریان این شرکت از سراسر جهان می‌توانند در میدان هوایی ابوظبی با کام‌ایر به کابل و از آنجا به شهرهای دیگر افغانستان پرواز کنند.

شرکت هوایی اتحاد می‌گوید ۱۲۳ مشارکت میان‌خطی در سراسر جهان دارد.

اتحاد ایرویز که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، هواپیمایی پرچم دار امارات متحده عربی است و دومین شرکت هواپیمایی این کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • برای خلاص شدن از آلرژی‌های بهاری چه کنیم؟