Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در اين نشست که صبح امروز با حضور رئيس کل و معاون نظارت بانک مرکزي، معاون طرح و برنامه ستاد کل نيروهاي مسلح، معاون بانک و بيمه وزارت امور اقتصادي و دارايي، مدير عامل بانک سپه، مديران عامل واحدهاي ادغام شونده و نمايندگان سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، آخرين وضعيت اقدامات انجام شده بر اساس زمان بندي هاي مدنظر مورد بررسي قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، عبدالناصر همتي، ضمن تشکر از تلاش هاي ستادکل نيروهاي مسلح، بانک سپه و واحدهاي ادغام شونده با تاکيد بر اينکه پروژه ادغام بانک هاي وابسته به نيروهاي مسلح اقدامي ملي و مورد توافق سران سه قوه است تاکيد کرد: اين اقدام در تاريخ نظام بانکي کشور ماندگار خواهد بود.
همتي همچنين خواستار تسريع در برگزاري مجامع واحدهاي ادغام شونده شد و بر رعايت حقوق کليه ذينفعان اين واحدها اعم از مشتريان، سهامداران و به ويژه کارکنان آنها تاکيد کرد.
حنيفي، معاون نظارت بانک مرکزي در اين نشست با اشاره به وضعيت سهام غير وابسته واگذار شده واحدهاي ادغام شونده گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات مفيدي در اين خصوص انجام شده و اين مرحله سهام به زودي نهايي خواهد شد.
معاون نظارت بانک مرکزي افزود: اقدامات مقدماتي در خصوص ارزش گذاري واحدهاي ادغام شونده انجام شده و مجامع آنها پس از مشخص شدن ميزان دارايي ها و بدهي هاي شان برگزار خواهد شد.
سردار صالح، معاون طرح و برنامه ستاد کل نيروهاي مسلح نيز در اين نشست با اشاره اهميت و بزرگي اين پروژه گفت: بانک هاي ادغام شونده در بانک سپه از ظرفيت هاي خوبي برخوردارند که مي توانند در ارتقاي کمي و کيفي بانک سپه تاثيرگذار باشند.
وي ادامه داد: هماهنگي هاي لازم در خصوص واگذاري سهام باقي مانده واحدهاي ادغام شونده انجام شده و ستاد کل نيروهاي مسلح با همراهي مديران عامل و هيئت مديره اين بانک ها به سرعت واگذاري سهام مذکور را پيگيري مي کند.
در ادامه معاون بانک و بيمه وزارت امور اقتصادي و دارايي نيز بر حمايت و پشتيباني آن وزارتخانه در انجام به موقع و با برنامه ادغام تاکيد کرد‌.
مديرعامل بانک سپه نيز در اين جلسه تصريح کرد: تمهيدات لازم براي ساماندهي نيروي انساني واحدهاي ادغام شونده توسط بانک سپه انديشيده شده است. وي همچنين با اشاره به تعامل ستادکل نيروهاي مسلح و واحدهاي ادغام شونده با بانک سپه گفت: نمايندگان بانک سپه در واحدهاي ادغام شونده مستقر شده و کليه امور طبق برنامه از پيش تعيين شده در حال انجام است.
گفتني است فرآيند ادغام بانک‌هاي وابسته به نيروهاي مسلح (بانک‌هاي انصار، قوامين، حکمت ايرانيان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباري کوثر) در بانک سپه بر اساس مصوبات شوراي پول و اعتبار و شوراي عالي هماهنگي اقتصادي(سران سه قوه) از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و بر اساس برنامه‌اي جامع، هماهنگ و مؤثر در مسير اصلاح نظام بانکي کشور و ساماندهي بازار پول در حال انجام است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد

به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان به مهارت آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد می‌گیرند در نظر گرفته شده است.

اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر ۶ ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.

مشمولانی مجاز هستند از مشوق‌ها استفاده کنند که دوره مهارتی گذرانده و گواهی کسب کرده باشند، فارغ تحصیل دیپلم هنرستان و کار و دانش، فارغ تحصیل پزشکی و پیراپزشکی و سایر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور که یک بسته دوره مهارتی تعریف شده دارند از مشوق‌ها بهره مند می‌شوند.

ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز شنبه ۱۵ اردیبشهت آغاز شد و افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند.

افراد حداقل ۲ ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند لذا شامل افراد حین خدمت نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد