Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@04:04:08 GMT

توضیح اورژانس درباره یک حادثه: هواپیمای آموزشی سقوط نکرده

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۴۳۷۵

آنچه تحت عنوان سقوط هواپیمای آموزشی اعلام شد، برپایه دریافت گزارش‌های مردمی بوده و اعزام نیرو نیز بر اساس این گزارش انجام شده است. آفتاب‌‌نیوز : در حالی که دقایقی قبل اورژانس کشور از سقوط هواپیمایی آموزشی در زنجان خبر داده بود، این سازمان طی تماسی خبر اولیه خود را تکذیب کرد.
روابط عمومی اورژانس کشور در توضیحاتی اعلام کرد که آنچه تحت عنوان سقوط هواپیمای آموزشی اعلام شد، برپایه دریافت گزارش‌های مردمی بوده و اعزام نیرو نیز بر اساس این گزارش انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این تماس روابط عمومی اورژانس ضمن اصلاح خبر اولیه خود اعلام کرد که در پیگیری‌های بعدی با توجه با جستجوی هوایی و زمینی، عدم وجود نشانه‌های سقوط هواپیما و همچنین طبق اعلام مرکز حوادث و اتقافات سازمان هواپیمایی کشور مبنی به عدم پرواز هواپیما از مراکز هوانوردی و طبق اعلام مدیریت بحران استان زنجان، جستجوها لغو شد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اورژانس حادثه سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۰۳:۳۹ بامداد امروز پنجشنبه، گزارش تلفنی مبنی بر واژگونی خودرو دنا در محور ساروق به خنداب حوالی روستای جیریا به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله سه تیم فوریت پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: در این سانحه ترافیکی ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

انفجار گاز در منزل مسکونی اورژانس را به صحنه کشاند

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از آسیب منزل مسکونی در اثر انفجار گاز در شهر تلخاب خبر داد.

بهروز ایران نژاد افزود: ساعت ۰۲:۱۹ بامداد امروز پنجشنبه یک مورد انفجار منزل مسکونی در شهر تلخاب از توابع شهرستان فراهان به دلیل نشت و انفجار گاز به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گزارش شد که بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس خیرین تلخاب به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: در این حادثه یک مرد ۲۴ ساله دچار سوختگی شد که پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت‌های پزشکی جهت ادامه درمان به بخش سوختگی بیمارستان امیرالمومنین (ع) منتقل شد.

کد خبر 6095146

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند