Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: تاکنون ۸۲ درصد از مصوبه هیات دولت برای اجرای سیستمهای نوین آبیاری در استان قزوین اجرا شده است و امیدواریم در سفر رییس جمهور به استان قزوین، کل مصوبه را به اتمام برسانیم.

وی گفت: در سفر دوم رییس جمهور، مصوب شد که ۲۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی استان به سامانه نوین آبیاری تجهیز شود که با توجه به مشکلات اقتصادی و کمبود اتصالات با کندی مواجه شد، با تلاش جهاد کشاوررزی روند اجرای طرح آبیاری نوین در استان افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی اظهار کرد: برای امسال نیز ۱۰ هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان هدف گذاری می شود تا بتوان به اهداف دست یافت.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری قزوین نیز با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی مدیریت منابع آب باید لحاظ شود عنوان کرد: برای رسیدن به این مهم، بایستی به سمت اجرای روش های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی شد.

وی افزود: در سال گذشته کار با حساب و کتابی در زمینه اجرای سامانه های نوین ابیاری انجام شده است و در اولویت قرار دادن طرح هایی که با مشارکت و خود یاری متقاضیان همراه است، کار بسیار خوبی است و باید همین رویه را در پیش گرفت.

1010/ت20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر

برداشت گل محمدی همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت از گلستان‌های کاشان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از کاشان، همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت چینش گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان آغاز شده است و عطر و رایحه خوش گل محمدی تمام منطقه را پر کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه 2 هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشان تحت کشت گل محمدی است، افزود: حدود 10هزار تن از باغات گل برداشت می‌شود و در این راستا 26 واحد صنعتی و دو هزار واحد سنتی مشغول به گلابگیری هستند.

کشت گل محمدی در 600 هکتار اراضی کشاورزی کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه صنعت گل و گلاب 10هزار اشتغال را در سال به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: واحدهای صنعتی و سنتی آمادگی برداشت 25 هزار تن گل و تولید 45 هزار تن گلاب را دارند.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • رهاسازی آب سد سفیدرود برای آبیاری شالیزار‌های گیلان از امروز
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر