Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@11:35:43 GMT

جزئیات مراسم تشییع خواننده پاپ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۴۵۱۸

جزئیات مراسم تشییع خواننده پاپ مشخص شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم تشییع و خاکسپاری بهنام صفوی (خواننده پاپ) که صبح روز دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه در بیمارستان میلاد اصفهان دار فانی را وداع گفته بود، روز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

رضا فوادیان مدیر برنامه این هنرمند در صفحه اینستاگرامش مکان و زمان خاک سپاری را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته فوادیان بهنام صفوی فردا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح از مقابل خانه هنرمندان شهر اصفهان تشیع خواهد شد و در شاهین شهر به خاک سپرده می‌شود. گفتنی است مراسم ختم این هنرمند روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

بهنام صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط مجید سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت. صفوی پس از بهبودی شرایط جسمی به ایران بازگشت، اما دی ماه ۹۷ بار دیگر علائم بیماری در وی پدیدار و در بیمارستان بستری شد و در نهایت خواننده جوان پاپ کشورمان این بار نتوانست در مقابل بیماری تاب بیاورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی بهنام صفوی خواننده پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید گمنامی که در چند روز گذشته میهمان  یزد بود، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اشکذر تشییع و در پارک بزرگ شهر اشکذر به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد در روزهای گذشته میزبان شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بود و با حضور خود حال و هوای دفاع مقدس و ایثار و شهادت را بار دیگر در یزد حاکم کرد.

مردم ولایتمدار یزد در این روزها در مراسم‌های با این شهید والامقام راز و نیازها کرده و با این افتخار و قهرمان ایران وداع کردند تا امروز در شهرستان اشکذر میزبان مردم ولایتمدار این شهر باشند.

مردم اشکذر هم امروز در چندین مراسم با پیکر مطهر شهید گمنام وداع کرده و سپس در پارک بزرگ شهر و در یادمانی که ویژه شهید گمنام آمده شده بود پیکر مطهر این شهید والامقام به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این مراسم تصاویری از سید و سالار شهیدان انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند و یاد و خاطره این شهید والامقام را هم ارج نهادند.

 

.

 

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • «باغ حاجی» از بیم تخریب تا امید آبادانی
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم