Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@09:26:23 GMT

عملیات اجرایی تعریض جاده دانشگاه آزاد بروجرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۴۸۰۲

عملیات اجرایی تعریض جاده دانشگاه آزاد بروجرد آغاز شد

تین‌نیوز | 

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: عملیات اجرایی تعریض جاده دانشگاه آزاد بروجرد آغاز شد و برای اجرای این پروژه بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، احمد پارسا اظهار داشت: طرح تعریض جاده دانشگاه آزاد بروجرد آغازشده و برای این پروژه پنج میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو میلیارد تومان از این مبلغ برای رفع معارضین در نظر گرفته‌شده که 1/5 میلیارد تومان از این هزینه را دانشگاه آزاد بروجرد تقبل کرده و سه میلیارد و 500 میلیون تومان هم اعتبار برای عملیات اجرایی آن نیاز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد بیان کرد: طول مسیر تعریض از ابتدای جاده دانشگاه تا جلوی درب دانشگاه به طول سه کیلومتر است که چهاربانده می‌شود و در نظر داریم تا این پروژه ظرف مدت یک سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

پارسا تصریح کرد: دانشگاه به دلیل کم‌عرض بودن و داشتن پیچ‌های زیاد سبب شده بود تا در برخی از موارد خصوصاً در زمستان تصادفاتی در این مسیر رخ دهد که تعریض این جاده هم‌اکنون آغازشده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تعریض جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، عملیات اجرایی محوطه سازی با سنگ فرش درکوچه‌ها و معابر مرکزی و اطراف مسجد و حسینیه در روستای مرزانک از توابع بخش خضرآباد شهرستان اشکذر انجام شد.   مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اشکذربا اعتباری معادل چهار صد و پنجاه میلیون تومان از محل اعتبارات تخصیصی از منابع استانی و ملی کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک محوطه سازی و سنگ فرش شد.   اقبالی گفت: این عملیات اجرایی شامل تخریب آسفالت‌های فرسوده و خراب تسطیح؛ رگلاژ؛ شفته ریزی معابر و نیز نهایتا اجرای عملیات سنگفرش با سنگ لاشه می‌باشد.   روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع گردیده است.

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است