Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر تبعیت کامل از آئین‌نامه‌ وزارتخانه درخصوص شیوه فعالیت نمایندگی مطبوعات سراسری در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» امروز در نشست مشترک با سرپرستان نمایندگی نشریات سراسری در استان اظهار داشت: ترویح فرهنگ قانون مداری و پایبندی به نظم و انضباط اجتماعی در تمام حوزه‌ها علی‌الخصوص حوزه‌ی رسانه حائز اهمیت و به نفع‌ همه‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که رسانه‌ها خود شاخص قانون‌مداری هستند و  می‌بایست با عمل به قانون،‌ قانون‌مداری را در جامعه تسری دهند، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی در حوزه مطبوعات استانی و نمایندگی مطبوعات، سیستم توزیع است.

وی ادامه داد: این مشکل باید با ارائه‌ راهکار از سوی اهالی رسانه مرتفع شود و ما نیز آمادگی خود را برای همراهی و کاهش این مشکلات اعلام می‌کنیم.

محمدپور، اصحاب فرهنگ و رسانه‌ استان را توانمند دانست و تصریح کرد: نمایندگی مطبوعات در استان در تعامل با مطبوعات استانی و با هم‌افزایی و حرکت در کنار هم می‌توانند نقش موثری در تقویت کیفی فضای رسانه‌ای استان داشته باشند.

وی بر تبعیت کامل از آئین‌نامه‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص نمایندگی مطبوعات سراسری در استان تاکید کرد و گفت: توزیع آگهی در میان نمایندگی مطبوعات کاملا مبتنی بر این آیین‌نامه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه از همراهی نهادهای نظارتی برای  توزیع و نشر آگهی‌های اغلب دستگاه های دولتی از سال ١٣٩٧ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: در سال ١٣٩٧ مبلغ ٢ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان آگهی بین مطبوعات استانی و نمایندگی‌های مطبوعات کشوری توزیع شد که در مقایسه با سال  ١٣٩٦ که افزون بر یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان بود افزایش قابل توجهی داشته و انتظار می‌رود این مبلغ در سال جاری رشد خوبی داشته باشد.

محمدپور اظهار امیدواری کرد: تمامی دستگاه ها، شرکت‌ها و موسسه های دولتی یا غیردولتی که از بودجه‌ عمومی استفاده می‌کنند مطابق قانون، آگهی‌های خود را از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع و نشر دهند.

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان مجلس بیانیه گام دوم انقلاب نمایشگاه قرآن اردبیل مسجد آیت الله مصباح یزدی آذربایجان غربی آگهی و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد