Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@15:32:55 GMT

مهاجری رئیس جدید مخابرات شهرستان خاتم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۵۲۷۳

مهاجری رئیس جدید مخابرات شهرستان خاتم شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا زارع مدیر عامل شرکت مخابرات استان یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس مخابرات شهرستان خاتم با اشاره به نقش بی بدیل ارتباطات در جامعه امروز گفت: در تقویم روز شمار جمهوری اسلامی ٢٧اردیبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها نام گذاری شده و شعار امسال ،دسترسی یکسان به استاندارد سازی ، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جامعه‌ی امروز که عصر انفجار ارتباطات است قطعا ارتباط می‌تواند در پیشبرد جامعه موثر باشد، جامعه‌ای که ارتباطش قوی باشد قطعا در زندگی وخدمت رسانی به مردم آسان‌تر است.

 زارع بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان خاتم مشغول کار تلفن ثابت ١١هزارو ٨٠٠ نفردر١۵مرکز بخش موبایل است، ٣٢هزار شماره تلفن ثابت و اعتباری همراه اول که ۵۶تکنولوژی سایت ۲G، ۳G، ۴G خدمات دهی می کنند که ۲G در مناطق روستا یی و جاده‌ها است، فعالیت ١۶سایت دیتا و ۶٧ روستای دارای ارتباط وضعیت ارتباطی شهرستان خاتم نسبتاخوب است انتظار داریم باپیگیری‌های لازم وضعیت ارتباطی این شهرستان از وضع موجود بهتر شود.

در ادامه فرجام فاضلی با گرامیداشت پیشاپیش هفته ارتباطات گفت:خوشبختانه شهرستان خاتم در حوزه ارتباط درمناطق روستایی توسعه خوبی داشته، اما در بعضی مناطق بامشکل ارتباطی روبه رو است که می‌طلبد مسئولان توجه ویژه‌ای داشته باشند از جمله در حوزه مرزی شهرستان خاتم با استان فارس که دارای پوشش جنگلی است خواستار رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه بویژه در مواقع بحران وپوشش اینترنتی در مناطق روستایی برای برگزاری انتخابات که در پیشروی داریم از مواردی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: در سالجاری تعویض و تقویت باتری مرکزی کرخنگان و شهریاری، دایره سرویس تلفن ثابت، دایره سرویس اینترنت پرسرعت ۵٠ پرت، اجرای فیبر نوری مسیر مروست ترکان به توتک، اجرای فیبر نوری BTS فاز ۶ در سایت‌های فتح آباد، نهرمسیح، مسکن شهر و شهید بهمنی شهرستان از الویت‌های اداره مخابرات شهرستان در سالجاری است.

انتهای پیام/ی

معرفی رئیس جدید مخابرات شهرستان خاتم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های ماهواره ای وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم