Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نازنین پیرکاری تهیه‌کننده «یک چکه ماه» که امشب از شبکه مستند پخش می‌شود، گفت: قسمت جدید این مجموعه که امشب پخش می‌شود، درباره ناهید افراسیابی است؛ زنی که حدود سی سال پیش خبر ابتلایش به بیماری سرطان را از پزشکش شنید، بیماری تلخی که مرگ را برای بسیاری افراد تداعی می‌کند اما او گرفتار چنگال سرد بیماری نشد و توانست بر سرطان غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرکاری افزود: این بانوی توانمند نمونه خوبی برای افرادی است که با بیماری‌های سخت مواجه می‌شوند و ثابت می‌کند هیچ‌چیز بر اراده و خواست آدم‌ها غالب نیست.

این تهیه‌کننده ادامه داد: افراسیابی از همان روز تصمیم می‌گیرد برای زنده ماندن مبارزه کند، حالا که چند دهه از این ماجرا می‌گذارد همچنان سالم و سرپاست و خودش را درگیر امور خیریه کرده است.

پیرکاری درباره اسم این اپیزود هم گفت: افراسیابی و همسرش بعد از گشت‌وگذار و خوردن فالوده برای نتیجه آزمایش‌ها به پزشک مراجعه می‌کنند و در جریان بیماری قرار می‌گیرند، اتفاقی که مسیر سرنوشت را تغییر داد، به همین دلیل نام «بعد از آن فالوده‌ای که خوردیم» را برای این قسمت در نظر گرفتیم.

مجموعه مستند «یک چکه ماه» به تهیه‌کنندگی نازنین پیرکاری و کارگردانی مهدی بخشی مقدم هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود. این مجموعه مستند، قصه کسانی است که مسیر زندگی‌شان را تغییر داده‌اند.

کد خبر 4616725 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه مستند سیما سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش  قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

بدین ترتیب این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود. 

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند. 

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • زاکانی و مجموعه‌اش هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد | فیلم
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند