Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:01:49 GMT

توسعه فرهنگی، با نگاه تک‌بعدی ممکن نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۵۴۶۰

توسعه فرهنگی، با نگاه تک‌بعدی ممکن نیست

حجت الاسلام قدوسی گفت: مشکلات و موانع توسعه فرهنگی، با نگاه تک‌بعدی حل‌شدنی نیست و باید سعی کنیم کاستی‌های این حوزه را با همدلی و وفاق، بررسی و چاره‌اندیشی کنیم..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام‌ «حسین قدوسی» امروز در دیدار تشکل‌های فرهنگی و هنری تبریز، بر ضرورت مشارکت فعال با اصحاب فرهنگ و هنر تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مولود تحولات ساختاری در شهرداری‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: شهر تبریز در هر سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، دارای پشتوانه‌ای غنی و پربار است؛ این امتیاز تاریخی را باید قدر دانسته و در کنار هم طرح‌های ماندگار برای آتیه شهر ثبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تجربه دوره‌های مختلف سازمان‌های ادغام شده، سرلوحه برنامه‌های اجرایی در سازمان جدید خواهد بود و در کنار این تجربه، چشم‌به مشارکت، همراهی و همدلی اصحاب فرهنگ و هنر و فعالان حوزه های اجتماعی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام‌ قدوسی با بیان این‌که نشاط و طراوت هر شهر، در گرو هنر است، افزود: در کنار بحث‌ زیباشناسی هنر، باید سعی کنیم از ظرفیت‌های هنری برای ارتقای فرهنگ و آگاهی در شهرمان استفاده کنیم مدیریت شهری تبریز، در بخش‌های مختلف شهرداری و شورای اسلامی شهر، حامی برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اظهار داشت: مشکلات و موانع توسعه فرهنگی، با نگاه تک‌بعدی حل‌شدنی نیست و باید سعی کنیم کاستی‌های این حوزه را با همدلی و وفاق، بررسی و چاره‌اندیشی کنیم.

گفتنی است، استفاده بهینه از فضای شهری برای ارائه آثار هنری، توزیع متوازن فرصت‌های فرهنگی، اولویت‌دهی به استعدادهای بومی، ارتقای تبلیغات شهری با استفاده از عناصر هنری و تقویت هماهنگی میان نهادهای فرهنگی، از جمله نکاتی بود که در دیدار تشکل‌های فرهنگی و هنری با سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز مطرح شد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان قرآن کریم اردبیل مجلس آیت الله مصباح یزدی درس اخلاق جنوب کرمان حضرت خدیجه س حسین قدوسی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند، در اجرای هیات مصوبه هیات محترم واگذاری، بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.

نام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال

.............................

درصد سهام واگذار شده ۸۵

............................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۰۴۶

.............................

نام خریداران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)

شرکت پتروشیمی پارس (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی تندگویان (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بندرامام (۲۰ درصد)

..............................

نام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس

.............................

درصد سهام واگذارشده ۸۵

.............................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۵۸۰

.............................

نام خریداران بانک شهر (۳۰ درصد)

بانک ملت (۲۰ درصد)

بانک تجارت (۲۰ درصد)

بانک صادرات (۵ درصد)

بانک رفاه (۵ درصد)

بانک اقتصاد نوین (۵ درصد)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا