Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:45:47 GMT

مهمترین عاملی که مرگ زودرس را رقم می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۵۴۷۵

مهمترین عاملی که مرگ زودرس را رقم می‌زند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پلی کلرو بی فنیل (PCB) گروهی از آلاینده‌های زیست محیطی هستند که برای سلامت انسان‌ها و سایر موجوات زنده خطرناک هستند. در این مطالعه، بالغ بر ۱۰۰۰ فرد سالمند در رده سنی ۷۰ سال برای مدت طولانی تحت نظر بودند. PCB بسیار به کُندی تجزیه می‌شوند و در بافت چربی ذخیره می‌شوند و در بدن انسان‌ها و حیوانات باقی می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطالعه، غلظت PCB خون شرکت کنندگان در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ اندازه گیری شد و سپس در زمان رسیدن آن‌ها تا سن ۷۵ سالگی، غلظت آن اندازه گیری شد.

در طول دوره ۱۰ ساله مطالعه مشخص شد افراد دارای بالاترین میزان PCB در خون شأن، ۵۰ درصد بیشتر با مرگ بخصوص به دلیل بیماری قلبی-عروقی، روبرو بودند. مطالعات قبلی، رابطه بین میزان بالا PCB در خون را با تصلب شریان در انسان‌ها نشان داده بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

چه چیزی منجر در خون باعث مرگ زود رس  می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرگ زود رس دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • تپش؛ روایت مهمترین حوادث روز
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • آیا ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود