Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه تراکم دانش‌آموزی در ری بیش از میانگین کشوری است گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد کلاس‌های درس نواحی ۱ و ۲ شهرستان ری بیش از ۳۲ دانش‌آموز دارند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، هدایت‌الله جمالی‌پور امروز در مراسم احیای مدارس ماندگار در گام دوم انقلاب که در دبیرستان شهید آیت‌الله مدرس برگزار شد، با اشاره به قدمت 50 ساله این مدرسه اظهار داشت: با توجه به تربیت بسیاری از بزرگان در طول سالیان سال در این مدرسه، دبیرستان ماندگار مدرس می‌تواند به عنوان یک اثر فاخر ملی در تربیت نسل‌های گذشته و امروز مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این مجموعه در حدود 100 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است افزود: امیدوارم با اختصاص بودجه‌ای خاص به این مجموعه مهّم در شهرری، دبیرستان ماندگار مدرس بازسازی و مقاوم‌سازی شود و اکنون که به درجه و مرتبه خاصی رسیده برای سال‌های آینده نیز ماندگار بماند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به مشکلات شهرستان ری در زمینه مدارس فرسوده بیان کرد: علاوه بر فرسودگی، تراکم بالای دانش‌آموزان در کلاس‌های درس نیز از دیگر مشکلات آموزش و پروش این شهرستان محسوب می شود و در حقیقت تراکم دانش‌آموزی در ری بیش از میانگین کشوری است و در حال حاضر 25 درصد کلاس‌های درس نواحی 1 و 2 شهرستان ری بیش از 32 دانش‌آموز دارند.

تهران به لحاظ فضای آموزشی محروم‌تر از سیستان است/بزرگترین نگرانی از مدارس فرسودهتهران| 40هزار میلیارد تومان برای نوسازی و بهسازی مدارس فرسوده نیاز داریمحذف و نوسازی مدارس فرسوده تهران 15 سال زمان می‌برد

جمالی‌پور با اشاره به اشتغال به تحصیل 126 هزار دانش‌آموز در شهرری خاطرنشان کرد: 400 آموزشگاه و 7 هزار فرهنگی در شهرستان ری وجود دارد و برخی از مدارس نیز به صورت 2 شیفته اداره می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی پرورشی مدرسه ۲۲ بهمن شهر سمیرم گفت: هدف از برپایی این بازارچه اشنایی دانش اموزان با بازار کسب و کار مدیریت پول و مسئولیت پذیری است.

صدیقه قاسمی افزود: در این بازاراچه محصولات سالم توزیع شد.


دبستان ۲۲ بهمن با ۱۶۰ دانش اموز در مرکز شهر سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است