Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- درگیری های شدید میان نیروهای امنیتی و معترضان در خارطوم پایتخت سودان که از روز دوشنبه آغاز شد همچنان ادامه دارد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ درگیری میان نیرو‌های امنیتی و شبه نظامیان با معترضان سودانی در «خارطوم» شرایط در پایتخت سودان را به شدت متشنج کرده است.
به گزارش رسانه‌های عربی، در ادامه اعتراضات و درگیری‌های شدید روز گذشته که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از معترضان و نیرو‌های امنیتی شد، صبح روز سه شنبه معترضان با قرار دادن موانعی در خیابان «نیل» مرکز اعتراضات، این خیابان را مسدود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورای انتقالی سودان از وجود شبه نظامیان مسلح در میان معترضان خبر داد.
العربیه از افزایش شمار تلفات این درگیری‌ها به ۶ نفر خبر داد. یکی از کشته شدگان افسر پلیس است.
«شمس الدین الکباشی» سخنگوی شورای نظامی سودان امروز در اظهاراتی، اخبار مربوط به درگیری‌ها را شایعه دانسته و از پیشرفت در گفت‌وگو با نیرو‌های «تغییر و آزادی» خبر داد.
روز دوشنبه درگیری شدیدی میان نیرو‌های امنیتی و شبه نظامیان با معترضان در خارطوم در پی تلاش نیروهای امنیتی برای برچیدن چادرهای متحصنان رخ داد که همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سودان درگیری شدید معترضان کشته و زخمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند

حمله پهپادی نیرو‌های امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت ۲ تروریست شد.

به گزارش ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • تاکید سخنگوی گردان‌های طولکرم بر ادامه مقاومت
  • جو شدید امنیتی در دانشگاه
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس