Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:36:50 GMT

۶ دستگاه خودروی مزاحم در اردستان توقیف شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۶۲۹۸

۶ دستگاه خودروی مزاحم در اردستان توقیف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از وظایف نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه و در همه امور است.

وی افزود: نیروی انتظامی وظیفه دارد تا با هنجار شکنان و کسانی که نظم و امنیت، انضباط و امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد و موجب سلب آسایش شهروندان می‌شوند برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ غلامرضایی افزود: نیروی انتظامی اردستان در این ارتباط و با توجه به گزارشات مردمی تعداد شش دستگاه خودروهای مختلف را که با ایجاد سر و صدای ناموزون در سطح شهر اردستان و با نصب دستگاه‌های نامتعارف روی خودروی خود باعث آذار و اذیت می‌شدند را توقیف کرد.

فرماندهی انتظامی اردستان ابراز داشت: این افراد با صرف هزینه‌هایی بالا، آلات و ادواتی را بر روی خودروهای خود نصب می‌کنند تا به نوعی در شهر به خودنمایی بپردازند، افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضائی شهرستان خواهند شد و خودروهای آنان توسط پلیس راهنمایی از ۴۰۰ هزار تا یک میلیون ریال جریمه خواهند شد.

خودروهای مزاحم ۳ ماه در توقیف خواهند ماند

سرهنگ غلامرضایی تصریح کرد: افراد با اخذ تعهد کتبی و بعد از باز کردن آلات و ادوات مزاحم از روی خودروهای خود و حکم قاضی و اینکه خودروهای آنان باید سه ماه در توقیف باشد می‌توانند خودرو خود را آزاد کنند.

وی بیان داشت: مردم باید بدانند پلیس خادم آنهاست و با هر فردی که موجبات سلب آرامش مردم را در پی داشته باشد با اخذ مجوز قضائی به صورت قاطع برخورد می‌کند.

کد خبر 4616980

منبع: مهر

کلیدواژه: توقیف خودرو غلامرضا هاشمی زاده نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد