Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@03:57:24 GMT

رویکرد بانک تجارت حمایت از رونق تولید ملی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۶۴۶۵

حق وردی قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت بر عزم این بانک برای حمایت همه جانبه از تولید ملی در سال جاری تاکید کرد.
به گزارش صدای ایران حق وردی در گفت و گویی با اشاره به آمار تسهیلات پرداختی از سوی بانک تجارت برای حمایت از کالای ایرانی طی سال گذشته گفت: بانک تجارت در سال گذشته با پرداخت  23.572 میلیارد ریال تسهیلات به 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

589 بنگاه کوچک و متوسط در سطح کشور گامی بلند را در راستای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای نیروی کار کشور برداشته است.  
قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت در ادامه به سایر تسهیلات پرداخت شده توسط این بانک با موضوع حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: در سال 1397 بانک تجارت به 46.447 نفر از متقاضیان تسهیلات خرید خودرو پرداخت نموده که مجموع تسهیلات پرداختی در این بخش به بیش از 7.942 میلیارد ریال بالغ می شود. تسهیلات پرداخت شده علاوه بر ایجاد رونق در صنعت خودروسازی کشور زمینه ساز اشتغال پایدار برای فعالان این صنعت را نیز فراهم کرده است.
همچنین در راستای حمایت بیش از پیش از تولید داخلی و تشویق هموطنان به استفاده از کالای ایرانی، بانک تجارت در این مدت بالغ بر 6.998 میلیارد ریال تسهیلات خرید کالا به 47.507 نفر پرداخت کرده است.
حق وردی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید راهگشای کشور برای عبور از تنگنا های اقتصادی است یادآور شد: بانک تجارت با اتخاذ تدابیر ویژه فعالیت‌های خود در سال جاری را در راستای حمایت از رونق تولید سوق داده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان