Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید عطاءاللهی سرپرست یگان امداد پلیس پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: عوامل گشت انتظامی قرارگاه‌های این یگان در طول ۲۴ ساعت گذشته، هنگام گشت زنی در سطح حوزه، موفق به دستگیری ۱۳ سارق و ۳۶ مظنون شدند.

وی با بیان این که در این رابطه ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و توقیف شده است، عنوان کرد: در بازرسی بدنی از متهمان تعداد ۹ قبضه سلاح سرد کشف شده و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست یگان امداد پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مأموران توانستند ۳ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کنند و ۵۷ گرم تریاک و هروئین و گل از آنان کشف کنند، گفت: پلیس با اقتدار هر چه تمام تر آماده انجام مأموریت‌های محوله و برقراری امنیت عمومی برای شهروندان است.

سرهنگ عطاءاللهی، در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به همراه اموال مکشوفه به یگان امداد پلیس تهران بزرگ انتقال و پس از تشکیل پرونده تحویل پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های حوزه‌ی مربوط شدند.

کد خبر 4616813 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: یگان امداد پلیس آگاهی تهران بزرگ موتور سیکلت دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان

پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و چهار مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان و اعتراف این افراد به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی از دستگیری ۲۲ سارق و چهار مال‌خر در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه خبر داد و افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۴ فقره سرقت از منازل اعتراف و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 751102

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند