Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیدر منتسب به باشگاه‌های پارس جنوبی و سپاهان باید در مراجع ذیصلاح پاسخگو باشد.

طرفداری- مهدی ذاکر، مدیر حقوقی باشگاه، درباره اظهارات تهدیدآمیز افرادی که خود را لیدر منتسب به باشگاه‌های پارس جنوبی جم و سپاهان معرفی نموده‌اند، اظهار داشت:

باشگاه پرسپولیس همواره به تنش‌زدایی، احترام به رقبا و هواداران و ایجاد آرامش تاکید و در این راستا تلاش کرده است و ارتباط خوبی میان کانون هواداران دو باشگاه پرسپولیس و پارس جنوبی جم حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وی ادامه داد:

در راستای احقاق حق باشگاه و حراست از امنیت اعضای تیم و هواداران، هیچگونه اغماضی در پیگیری حقوق حقه هواداران و پرسپولیس  و پیگرد قضایی  هنجارشکنان، تهدیدکنندگان و عاملان نشر اکاذیب نخواهد بود و بر این اساس، ضمن طرح شکایت در مراجع قضایی و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال، از طریق مراجع امنیتی، اطلاعاتی و دادستانی، مراتب با حساسیت و به صورت جدی پیگیری می‌شود. بدیهی است نامبردگان مسئول بوده و بایستی نزد مراجع ذیصلاح پاسخگو باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان، گفت: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من جا دارند و کلی خاطرات با آن‌ها دارم و همیشه به آن‌ها احترام می‌گذارم.

به گزارش مشرق، رامین رضاییان بعد از تساوی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: به نتیجه بازی کاری ندارم. در زندگی یاد گرفته‌ام که شرافتمندانه زندگی کنم. تعدادی از هواداران پرسپولیس از من دلخور بودند و باید این را بدانند که همیشه در قلب من جا دارند و کلی خاطرات با آن‌ها دارم. همیشه به آن‌ها احترام می‌گذارم و درک می‌کنم به دلیل تعصبی که به پرسپولیس دارند شاید یک توقع دیگری از رامین رضاییان دارند.

وی افزود: تعداد محدودی از هواداران را خطاب می‌کنم، اما همه هوادران پرسپولیس برای من قابل احترام هستند و هر حرفی بزنند، باز هم من آن‌ها را دوست دارم.

رضاییان در رابطه تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی قشنگی بود و من هم با جان دل برای سپاهان بازی کردم.

وی در رابطه با اظهارات رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که گفته بود بازیکنان سپاهان وقت تلف کرده‌اند، گفت: نه اصلا همچنین چیزی وجود نداشته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار