Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه معرفی اصناف خودرو «آسان سرویس» به همت پژوهشگران دانشگاه بیرجند، تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه معرفی اصناف خودرو «آسان سرویس» به همت پژوهشگران دانشگاه بیرجند، تحلیل، طراحی و پیاده سازی شد.

این سامانه پس از ۸ ماه هم‌اندیشی و ایده‌پردازی دانشجویان توانست در راستای معرفی، اطلاع‌رسانی و تسهیل تعاملات بین مردم و اصناف مرتبط با خودرو‌های داخلی و خارجی در سراسر کشور گام برداشته و نقطه اتصالی بین کاربران و اصناف مختلف خودرو در سراسر کشور ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدمات ارائه شده در این سامانه کاملاً رایگان بوده و هیچ‌گونه وجهی چه از کاربران و چه از اصناف دریافت نمی‌شود.

صمد فلاح ایده اولیه این طرح را مطرح کرد و پس از آن حسین‌الله رسانی، مدیر پروژه و برنامه نویس اندروید، سجاد احمدی، برنامه‌نویس اندروید و فاطمه ابراهیمی برنامه‌نویس وب که از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه بیرجند هستند، اجرایی شد.

این طرح آخرین مراحل تست نهایی خود را به صورت آزمایشی در شهر‌های اصفهان، رشت سپری کرده است و در این مدت کوتاه، نزدیک به ۵۰۰ صنف در این سامانه ثبت شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهار به ۲۰۰۰ صنف افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بیرجند دستاوردهای دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد