Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@16:17:56 GMT

مسابقه ملی «صدای نور» ویژه ضیافت الهی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۷۸۳۱

مسابقه ملی «صدای نور» ویژه ضیافت الهی برگزار می‌شود

جعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: مسابقه ملی «صدای نور» با هدف معرفی ساده و روان آیات قرآن با بهره‌گیری از تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی امسال نیز همانند سال‌های گذشته در سطح  دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و عموم مردم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: آگاهی‌بخشی به افراد در مسائل روز جامعه، معرفی خط مشی مؤثر و کارآمد در زندگی افراد، زمینه‌سازی برای گسترش تفکر در آیات الهی، آشنایی با مهمترین معارف قرآن کریم، توانایی درک و فهم معنای آیات قرآن و برداشتن پرده ابهام و نشان دادن معنای باطنی و درونی الفاظ در آیات از جمله اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی است.
حسینی درباره نحوه برگزاری آن نیز گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه کافی است به یک پیام کوتاه 12 دقیقه‌ای گوش فرا داده و در پایان به دو سؤال تستی که در کانال‌های مسابقه در پیام‌رسان سروش، ایتا و روبیکا منتشر می‌شود، پاسخ دهند، در پایان ماه رمضان نیز به 10 نفر برتر کمک هزینه سفر به عتبات اهدا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به کانال‌های مسابقه در پیام‌رسان‌های ایتا(http://eitaa.com/sedayenour) سروش (http://sapp.ir/sedayenour) و روبیکا(https://rubika.ir/sedayenour)  مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مسابقه قرآن صدای نور فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی