Web Analytics Made Easy - Statcounter

"سعی می کنم اینطور به قضیه نگاه کنم که این من بودم که تسلیم شدم و این باشگاه بود که اصرار داشت ادامه بدهم!"

طرفداری- دنیله ده روسی پاسخ شایسته ای از سوی باشگاه رم پس از 18 سال وفادار ماندن دریافت نکرد. در اولین فصلی که مصدومیت مانع حضور دائمی این بازیکن در زمین شد، مسئولان جالوروسی و در راس آنها جیمز پالوتا عذر او را خواستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده روسی تایید کرد برخلاف میلش از پایتخت ایتالیا می رود چون حس می کند دو سال دیگر می تواند بازی کند.

به نقل از رمانیوز؛ دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی اش گفت:

هواداران رم می گویند شاید کم قهرمان می شویم اما داشتن ده روسی برای ما همچون یک پیروزی بزرگ است. من هم باید بگویم آنها را با هیچ قهرمانی احتمالی عوض نکردم. وقتی از تیمی جدا می شوید قهرمانی شما در تیم جدید تضمین شده نیست ولی برای چند سال این شانس را داشتم به تیم هایی بروم که با آنها افتخارات زیادی کسب کنم. رابطه من و هواداران رم دو طرفه است و تا ابد همینطور خواهد ماند.

از بین رفتن شانس تک باشگاهی ماندن؟ من 36 سالم دارم و احمق نیستم؛ یک عمر اینجا زندگی کردم و می دونم اوضاع از چه قرار است. اگر برای 10 ماه از طرف باشگاه با شما تماسی گرفته نشود و صحبتی از تمدید قرارداد پیش نیاید، آینده مشخص است.

من از ریکی ماسارا تشکر می کنم؛ احساس علاقه و احترام دو طرفه ای بین ما بود که می توانست یک یا دو سال دیگر به عنوان فوتبالیست-مدیر ادامه داشته باشد ولی تصمیم هایی هستند که به صورت جمعی گرفته می شوند. باشگاه شامل چند گروه مجزا شده است ولی همه باید به رم احترام بگذاریم و من هم یکی از این افراد هستم.

شایعه انتقالم به تیم های مختلف را شنیده ام ولی من به هیچ چیزی جز رم فکر نکردم. تا قبل از بازی با جنوا فکر می کردم که به لیگ قهرمانان اروپا خواهیم رسید و نمی خواستم تمرکز را از تیم و هوادارا دور کنم. من هنوز تصمیم نگرفتم که دقیقا برای آینده چه کار باید انجام بدهم ولی هنوز حس یک فوتبالیست را دارم؛ حسی که کل امسال هم با وجود همه مشکلات فیزیکی داشتم. می خوام هنوز فوتبال بازی کنم؛ اگر اینجا متوقف شوم، تصمیم اشتباهی است.

آیا بهتر نبود پس از این همه سال اعتبار و وفاداری، باشگاه تصمیم گیری را به شما واگذار کند؟ من همیشه حتی به توتی هم گفتم، واقعا با این موضوع موافق نیستم. ما همه عضوی از رم هستیم؛ رم اهمیت دارد و این باشگاه است که باید در مورد بازیکنانش تصمیم گیری کند. می شود 10 ساعت بحث کرد که هنوز چقدر می توانم برای رم در زمین مفید باشم حتی اگر فصلی 5، 10، 15 یا 20 بازی انجام بدهم.

نمی دانم، حس می کنم داخل رختکن هم برای تیم مهم بودم و می توانستم همچنان مهم باشم؛ به این مسائل فکر نمی کنم چون برای من غیرقابل تحمل است ولی در نهایت این باشگاه است که باید تصمیم بگیرد. ممکن است من در پایان هر فصل بگویم می خواهم یک سال دیگر ادامه بدهم اما باید یک نفر باشد که به این ماجرا خاتمه بدهد. از این ناراحت هستم که در این فصل از سوی باشگاه با من خیلی صحبت نشد؛ این مسائل باعث سوتفاهم می شود. هرچند مدتی است تصمیم باشگاه را می دانستم اما بهتر بود زودتر این تصمیم به من منتقل می شد؛ امیدوارم باشگاه در آینده بهتر  عمل کند، چون من طرفدار رم هستم. این داستان فوتبال است و باید با آن کنار آمد.

از هواداران می خواهم کنار تیم و بازیکنان باقی بمانند. بازیکنان لایق حمایت آنها هستند. پلگرینی و فلورنتزی می توانند ادامه دهنده این راه باشند. تازه رم کریستانته را هم دارد؛ بله؛ او رمی نیست ولی من 100 بازیکن مثل او می خواهم.

آیا همچین وداعی را متصور می شدی؟ من از دیروز سعی کردم خودم رو از نظر ذهنی آماده کنم. اینجا خانه من است؛ سخت است که یک سری کارها را هر روز انجام ندهم. اگر دست من بود یا یک مدیر بودم، قرارداد دنیله ده روسی را تمدید می کردم. برای تیم خوب بازی می کردم، حاشیه ای نداشتم و هر مسئله ای در رختکن پیش می آمد، قضیه را حل می کردم. پس اگر یک مدیر بودم قرارداد چنین بازیکنی را تمدید می کردم. به هر حال این اتفاق پیش نیامد و اکنون هیچ کینه از مسئولان رم ندارم اما یک روز با پالوتا صحبت خواهم کرد. سعی می کنم اینطور به قضیه نگاه کنم که این من بودم که تسلیم شدم و این باشگاه بود که اصرار داشت ادامه بدهم!

تنها حسرت من این بود که همیشه وقتی حس می کردیم تیم قدرتمندی داریم در آخرین قدم کم می آوردیم. امیدوارم در آینده رم به افتخارات مهمی در ورزشگاه جدیدش برسد. بازیکنان جوان و مستعد زیادی در تیم هستند و من به آنها خوشبین هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

رم به دنبال حفظ سردار آزمون است.

سردار آزمون مهاجم ایرانی آاس رم که ماه های پایانی قرارداد قرضی خود در این باشگاه را سپری می کند، ممکن است در ترکیب تیم دنیله ده روسی ماندنی شود. رم در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، شانس بیشتری برای حفظ مهاجم ایرانی خواهد داشت.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ دنیله ده روسی و‌ باشگاه رم از نگرش حرفه ای و بدون حاشیه سردار آزمون در تمرینات رم کاملاً راضی هستند. او اکنون نقش مهمی در رختکن رم دارد و ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده است. رمی ها در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می توانند قرارداد سردار آزمون را بدون محدودیت دائمی کنند. رم بند خرید ۱۲ میلیون یورویی این مهاجم ۲۹ ساله را در اختیار دارد اما آنها برای گرفتن تخفیف با لورکوزن مذاکره خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است