Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۷۵۰ بسته غذایی بین مستمندان و مردم سیل‌زده گنبدکاووس توزیع شد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، اصغر نودهی امشب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تاکنون 2 مرحله بسته غذایی توسط خیران جمع آوری شده و بین مردم سیل‌زده و مستمندانی که جز خانواده سیل‌زده نبودند، توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 150 خانوار مستمند شهرستان در هر مرحله از این بسته‌های غذایی بهره‌مند شدند که ارزش هر بسته 130 هزار تومان است.

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس بیان داشت: همچنین در 2 مرحله و هر مرحله نیز 600 بسته غذایی بین مردم سیل‌زده شهرستان توزیع شده است. تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک خیران بسته‌های دیگر غذایی  آماده و توزیع می‌شود.

منحصربه فردترین منطقه فسیلی خاورمیانه با 10 میلیارد تومان تکمیل می‌شود‌‌فعالیت 1500 گروه جهادی و 750 روحانی در مناطق سیل‌زده گلستانسیلاب مسیرهای گردشگری روستایی جنوب خوزستان را کاملا تخریب کرد

وی ادامه داد: در این ایام سفره های مهربانی افطار برای مستمندان و نیازمندان شهرستان به ویژه خانواده های زندانیان با کمک خیرین برپا می شود.

محمدرضا فشایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهارداشت: با کمک و همکاری خیرین شهرستان یکهزارو 200 بسته غذایی شامل مواد غذایی اساسی تهیه و بین مددجویان بهزیستی توزیع شد. ارزش ریالی مجموع این بسته‌های غذایی حدود 145 میلیون تومان بود.

وی افزود: بهزیستی شهرستان در مجموع 9 هزار مددجو دارد که 8 هزار نفر آنها معلول هستند. 2 هزار مددجو بهزیستی در سفره افطار مهربانی حاج محمد شهرکی و برداران ابراهیمی (صباح) دعوت شدند.

رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس بیان داشت: توسط بهزیستی شهرستان سفره مهربانی افطار برای 500 نفر از ناشنوایان و 300 نفر از نابینایان تحت پوشش این اداره برپا می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی