Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:30:58 GMT

برگزاری یازدهمین اجلاس مشترک کنسولی ایران و هند در دهلی نو

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۸۹۷۴

برگزاری یازدهمین اجلاس مشترک کنسولی ایران و هند در دهلی نو

یازدهمین اجلاس مشترک کنسولی ایران و هند با حضور مدیران کل کنسولی وزارتخانه‌های امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هند در دهلی نو، برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست، طرفین موضوعات مورد علاقه دوجانبه کنسولی را مورد بررسی قرار دادند و از پیشرفت‌های حاصله در دستیابی به توافقات پایه‌ای در زمینه‌های قضائی نظیر انتقال محکومین، استرداد مجرمین، معاضدت قضائی در امور کیفری ابراز خرسندی کردند و خواستار نهایی سازی توافقنامه معاضدت قضائی در امور مدنی و تجاری در آینده نزدیک و عملیاتی شدن این توافقنامه‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست امکان لغو روادید برای دارندگان گذرنامه‌های خدمت و رسمی، استفاده از ظرفیت‌های موجود برای صدور روادید الکترونیکی و فرودگاهی با هدف تسهیل ارتباطات تجاری، اقتصادی و مردمی تبادل نظر و بر همکاریهای پلیسی برای مقابله با قاچاق انسان، مواد مخدر، تروریسم و جرایم سازمان یافته، وضعیت محکومین و بازداشتی‌های دو طرف و جلوگیری از اطاله فرایند دادرسی در این ارتباط و حل مشکلات دانشجویی تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی (OIC) با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی (OIC) با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

 دیدار قبلی امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند 1402 در جده و در جریان اجلاس فوق العاده OIC به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شده بود.

گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شدنشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • ورود امیرعبداللهیان به گامبیا