Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:33:09 GMT

سون هیونگ مین: امیدوارم برابر لیورپول در اوج باشم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۸۹۷۸

سون هیونگ مین: امیدوارم برابر لیورپول در اوج باشم

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، در مورد فینال لیگ قهرمانان برابر تاتنهام صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین امروز به عنوان بهترین بازیکن فصل تاتنهام انتخاب شد و درخشش او در لیگ قهرمانان و خصوصا دیدار برابر منچسترسیتی، تاثیر فراوانی در اولین صعود اسپرز به فینال داشت. حالا سون هیونگ مین در مورد بازی با لیورپول و حواشی مختلف آن صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سون هیونگ مین گفت: "من فکر می کنم همه بازیکنان به این استراحت نیاز دارند، ما در تلاش هستیم که تا در شرایط مناسب قرار داشته و بتوانیم همه توان خود را در بازی فینال ارائه دهیم.

 

 

من در شرایط واقعا مثبتی بوده و و برای بازی در فینال لیگ قهرمانان احساس خوبی دارم و امیدوارم در فینال برای هر توپ و هر ثانیه آماده باشم. هفته ای دیوانه کننده بود، ما روز چهارشنبه جشن صعود به فینال لیگ قهرمانان را گرفتیم و آن شب خیلی خوشحال بودیم.

 

بعد از بازی با آژاکس متوجه شدم نمی توانم یکشنبه در لیگ برتر بازی کنم و به همین دلیل ناراحت شدم، اما ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم و این نتیجه بسیار شگفت انگیز است.

 

زمان زیادی برای آماده شدن برای این فینال مهم وجود دارد. پیروزی در فینال لیگ قهرمانان معنای زیادی دارد اما شکست برای مدت طولانی دردناک خواهد بود. ما باید آماده باشیم و سپس ببینیم چه اتفاقی می افتد. لیورپول تیمی قدرتمند است و سبک بازی ما اهمیت زیادی خواهد داشت. سه هفته تا فینال و همه چیز در دست ما است. من نیز امیدوارم که در روز فینال در اوج باشم."

سون هیونگ مین تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سون هیونگ مین تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، این فصل آسانی برای بایرن نیست، بدون قهرمانی بوندسلیگا بعد از 11 سال و بعد از حذف در جام حذفی برابر ساربروکن، دسته سومی، تنها ریسمان امید برای نجات، لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که آنها پس از حذف کردن آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

تقابلی که شاگردان توماس توخل بعد از سه برد متوالی برابر کلن (2-0)، آرسنال (1-0) و یونیون برلین (1-5) به آن می‌رسند و می‌توان گفت بایرن الان در بهترین فرم خودش قرار دارد.

یکی از این بازیکنان لئون گورتسکاست. او در واکنش به هفته تعیین کننده بایرن گفت: «ما بایرن مونیخیم و از هیچ تیمی هراسی نداریم. بازی با رئال مادرید حساس‌ترین بازی فصل است و قطعا دو بازی دشوار خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به فینال برویم و من به تیم خودمان باور دارم.»

گورتسکا همچنان امید دارد به یورو 2024 نیز برود: «در دو بازی اخیر نبودم ولی ناامید نیستم. من الان در بهترین فرم هستم و امیدوارم نظر مربی تیم ملی را جلب کنم.»

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد