Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتی حالا امیدوار است موناکو به طور دائمی ژلسون را بخرد تا هزینه‌ای که برای او کرده جبران شود.

طرفداری - خرید ژلسون مارتینز، وینگر پرتغالی برای اتلتیکو مادرید رایگان نشد.

در نقل و انتقالات تابستان 2018 بود که اتلتی اعلام کرد ژلسون مارتینز را به طور آزاد به خدمت گرفته است. ژلسون بازیکن آزاد نبود اما پس از حمله هواداران اسپورتینگ لیسبون به تمرینات این تیم، مثل چند بازیکن دیگر به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتی هم از فرصت استفاده کرد و این وینگر را به خدمت گرفت. گرچه او در برنامه‌های سیمئونه جایی نداشت و در ژانویه راهی موناکو شد. ژلسون هم اکنون زیر نظر ژاردیم به روزهای خوبش برگشت و اخیرا هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه موناکو مایل است 30 میلیون یورو بابت خرید دائمی ژلسون به اتلتی بپردازد.

با این حال اسپورتینگ لیسبون پس از یک انقلاب مدیریتی، پیگیر انتقال رایگان بازیکنانش شد و همان طور که انتظار هم می‌رفت، به هدفش هم رسید چون این فسخ‌ها بدون اجازه آنها بود. اسپورتینگ لیسبون در شکایت از اتلتی به فیفا، خواستار دریافت غرامت 100 میلیون یورویی شده بود اما مادریدی‌ها که می‌دانستند حق با اسپورتینگ است، درهای مذاکره را باز کردند تا قضیه دوستانه حل شود.

سایت رسمی اسپورتینگ لیسبون ساعتی پیش اعلام کرد با اتلتیکو مادرید در پرونده انتقال ژلسون مارتینز به توافق کامل رسیده است. بدین ترتیب اتلتی 22.5 میلیون یورو به طرف پرتغالی پرداخت می‌کند و علاوه بر آن لوسیانو ویتو را نیز به عنوان 7.5 میلیون یوروی دیگر، به اسپورتینگ واگذار می‌کند و البته صاحب 50٪ از رقم فروش او در آینده خواهد بود. بنابراین روخی بلانکوس 30 میلیون یورو بابت ژلسون هزینه کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با تایید دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، مسابقات یورو که قرار است در آلمان برگزار شود را از دست داد.

کورتوا کل فصل جاری را از دست داده و پس از مصدومیت جدید در ماه مارس گذشته، مجبور به انجام یک عمل جراحی دیگر روی زانوی مصدومش شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، گفت که امیدوار است در دیدار هفته آینده مقابل کادیز به کورتوا تکیه کند و او را برای بازی بایرن مونیخ در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت نشاند.

با وجود بازگشت دوباره تیبو کورتوا، تدسکو تایید کرد که او را در لیست بلژیک برای یورو انتخاب نخواهد کرد. سرمربی تیم ملی بلژیک روز سه‌شنبه به رسانه‌های آلمانی گفت: "من همه چیز را در مورد این موضوع گفته‌ام. من به موقعیت‌های احتمالی نگاه نمی‌کنم، بلکه روی بازیکنانی تمرکز می‌کنم که در آماده‌ترین وضعیت ممکن و در شرایط خوبی هستند."

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم